МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОПИТУ І МОТИВІВ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ПАСАЖИРІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ДАЛЕКОГО СПОЛУЧЕННЯ

Автор(и)

  • Т. С. Мельник ПАТ «Укрзалізниця»

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i62.133960

Ключові слова:

попит на транспортні послуги, детермінанти попиту, контрольовані і неконтрольовані фактори, цінові і нецінові фактори, раціональні та емоційні мотиви споживчої поведінки

Анотація

 

Анотація. Обґрунтовано необхідність маркетингових досліджень попиту на пасажирські перевезення і факторів, що впливають на його зміну. Запропоновано схему наповнення бази даних відносно попиту на транспортні послуги. Наведені контрольовані і неконтрольовані, цінові і нецінові фактори попиту на перевезення, виділені ключові детермінанти. Сформовано перелік раціональних та емоційних мотивів вибору пасажирами виду транспорту, типу транспортних засобів. Запропоновано алгоритм маркетингових досліджень і мотивів споживчої поведінки пасажирів залізничного транспорту далекого сполучення.

Біографія автора

Т. С. Мельник, ПАТ «Укрзалізниця»

к. е. н., начальник відділу прогнозування ризиків Департаменту оперативного моніторингу 

Посилання

Аксенов И.М. Маркетинг на объектах транспорта: Монография. – Нежин: ООО «Видавництво «Аспект-Поліграф», 2006. – 336 с.

Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Черненков В.И. Международный маркетинг: Учебник для вузов. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2008. – 688 с.

Бакалінський О. В. Маркетингові дослідження ставлення пасажирів залізничного транспорту до якості обслуговування як важливого чинника його конкурентоспроможності [Текст]: звіт про НДР / ДЕТУТ; кер. Бакалінський О. В.; вик.: Кравчук О. В. – Київ, 2008. – 81 с.

Голоскоков В.Н. Информационная логистика в реформировании и развитии сферы услуг пассажирского железнодорожного транспорта: Автореф. дис. на соискание уч. степени докт. эк. наук. – Ростов: ГОУ ВПО «Ростовский государственный строительный университет», 2008. – 27 с.

Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 1998. – 416 с.

Данченок Л.А. Маркетинг: Учебное пособие, руководство по изучению дисциплины, практикум, учебная программа. – М.: Московский государственный университет экономики, статистики и информатики, 2005. – 300 с.

Зозулев А.В., Солнцев С.А. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика: Учеб. пособие. – М.: Знания, 2008. – 643 с.

Кислицына, В.В. Маркетинг: учебник для вузов. – Киров: Изд-во ВятГГУ, 2011. – 489 с.

Коротков А.В. Маркетинговые исследования: учебник для бакалавров / А. В. Коротков. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательство «Юрайт», 2014. – 595 с.

Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии: [пер. с англ.] / Кристофер Лавлок. – 4–е изд. – М: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008 с.: ил. – ISBN 5–8459–0648–2 (рус.).

Малхотра, Нэреш К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильяме», 2002. – 960 с.

Транспортный маркетинг: Учебник. – Изд. перераб. и доп. / В.Г. Галабурда, Г. В. Бубнова, Е.А. Иванова и др.; под ред. В.Г. Галабурды. – М.: ФГОУ «Учебно-методический центр по образованию на железнодорожном транспорте», 2011. – 452 с.

Федько В.П. Товарная политика организации: Учебник для вузов. Стандарт третьего поколения. – СПб.: Питер, 2018. – 608 с.

Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. Пер. со 2-го англ. изд. – М.: Дело, 2001. – 821 с.

Шапошников, В.А. Методологические аспекты проведения маркетинговых исследований / В.А. Шапошников, Г.В. Астратова // [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.cfin.ru/press/practical/2007-02/03.shtml.

Экономическая теория: Полный курс МВА [Електронний ресурс] / И. К. Станковская, И. А. – Москва: Стрелец: Рид Групп, 2011. 435 с. – Режим доступу: http://www.litres.ru/pages/biblio_book/?art=8329206. – Назва з екрана (дата звернення 18.04.2018).

Groenroos C. Service management and marketing – a customer relationship management approach / C. Groenroos. – Chichester: John Wiley & Sons, 2007. – 483 p.

Parasuraman A. Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research [Текст] / A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry // Journal of Marketing. – 1985. – Vol.49, Fall. – Pp. 41-51.

Schwartz S.H. Culture matters: National value cultures, sources and consequences // C.-Y. Chiu, Y.Y. Hong, S. Shavitt, R.S. Wyer (eds). Understanding culture: Theory, research and application. – N.Y.: Psychology Press, 2009. – Р. 127-150.

Zeithaml V. A. Services marketing: integrating customer focus across the firm / V. A. Zeithaml, M. J. Bitner. – Singapore: McGraw–Hill, 2003.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг