ЗАСТОСУВАННЯ ТРИРІВНЕВОЇ КОНЦЕПЦІЇ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • І. А. Парфентенко НТУ «ХПІ», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i62.133967

Ключові слова:

, купівельна лояльність, трирівнева концепція мерчандайзингу, завдання мерчандайзингу, бренд, прихильність

Анотація

Проаналізовано існуючі підходи до визначення поняття «купівельна лояльність». Визначено та обґрунтовано необхідність застосування трирівневої концепції мерчандайзингу, його інструментів і правил в процесі формування купівельної лояльності. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат з проблематики дослідження, зокрема, визначення цілей мерчандайзингу в роздрібній торгівлі шляхом встановлення логічного взаємозв’язку між базовими поняттями «поведінка споживачів», «процес прийняття споживачем рішення про покупку», «мерчандайзинг», «купівельна лояльність».

Біографія автора

І. А. Парфентенко, НТУ «ХПІ»

старший викладач 

Посилання

Тягунова Н. М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс, навч. Посіб. / Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 332 с.

Аакер Д.А. Создание сильных брендов : пер. с англ. / Д.А. Аакер. – М.: Изд. дом Гребенникова, 2008. – 440 с.

Hofmeyr J. Commitment-Led Marketing / J. Hofmeyr and B-Iohn Wiley Rice and Sons, 2000. – p. 85.

Райхельд Ф., Тил Т. Эффект лояльности: движущие силы экономического роста, прибыли и непреходящей ценности./ Ф. Райхельд, Т. Тил. - М.: Вильямс, 2005. – 384 с.

Кейнингем Т.Л. Мифы о маркетинге лояльности потребителей / Тимоти Л. Кейнингем, Терри Г. Вавра, Лержан Аксой, Генри Уоллард. - М. : Изд-во «Добрая книга», 2007. - 344 с.

Бутчер С. Программы лояльности и клубы постоянных клиентов : пер. с англ. Е.В. Трибушиной / Стефан Бутчер. - М. : Изд. дом «Вильямc», 2006. -272 с.

Энджел Дж. Поведение потребителей./ Дж. Энджел, Р.Д. Блэкуэлл, П.У. Миниард.- СПб.: Питер Ком, 2006. - №6. - с.36

Лендсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетингових кампаний./ Дж. Лендсколд –СП.; Питер,2005-272 с.

Алешина И. В. Поведение потребителей: Учебн. пособие для вузов. / И. В. Алешина. - М.: Экономисть, 2000.- 525 с.

Ли Г. Удовлетворенность потребителей и лояльность [Електроний ресурс] / Г. - Ли Режим доступу: www.retail-ua.com - Назва з екрана.

Гембл П. Маркетинг взаимоотношений с потребителями / П. Гембл, М. Стоун, Н. Вудкок. - М. : Торгов, дом «Гранд», 2002. - 347 с.

Хойер Д. Война за клиента. Лояльность раз и навсегда : пер. с англ. И.В. Гродель / Д. Хойер. - Минск : Изд. дом «Попурри», 2010. - 112 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг. - Изд. 2-ое, [перераб. и доп.]. -М. : Изд. дом «Вильямс», 1998. - 1056 с.

Ламбен Ж. Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок : пер. с англ. / Ж. Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг / под ред. В.Б. Колчанова. - Изд. 2-ое, [перераб. и доп.]. - СПб. : Изд. дом «Питер», 2008. - 720 с.

Сисоєва С., Нейман А. Насильно милым не будешь або що таке лояльність покупців/ С. Сисоєва , А. Нейман. // Маркетолог. - 2004.- № 2.-с.43

Росситер Дж. Реклама и продвижение товаров : пер. с англ. / Дж. Росситер, Л. Перси / под ред. Л.А. Волковой. - СПб. : Изд. дом «Питер», 2000. - 656 с.

Плис Р. Лояльность, в основе которой неценовые факторы –наивысшая ценность [Електроний ресурс] / Р. Плис – Режим доступу: www.publicity.kiev.ua. – Назва з екрана.

Цысарь А.В. Лояльность покупателей: основные определения, методы измерения, способы управления / А.В. Цысарь. // Маркетинг и маркетинговые исследования, 2002. - № 5.-С. 56-57.

Андреев А.Г. Лояльный потребитель - основа долгосрочного конкурентного преимущества компании / А.Г. Андреев . // Маркетинг и маркетинговые исследования, 2003. - № 2. -С. 16.

Дымшиц М.Н. Потребительская лояльность: механизмы повторной покупки / М.Н. Дымшиц. -М. : Изд-во «Вершина», 2007. - 196 с.

Jacob J, R. W. Chestnut. Brend loyalty, measuremtnt and management./ J. Jacob , Chestnut R. W. - New York:John Wiley & Sons, 1978. - p.120

Тимм Пол. 50 идей, необходимых для удержания клиентов : пер. с англ. Е. Минеева, О. Цветкова / Пол Тимм. – М.: Изд. дом «Питер», 2004.-208 с.

Griffin J. Customer loyalty: how to earn it, how to keep it. Second edition. / J.Griffin // San Francisco : lossey-bass, 2002. - p. 252.

Хойер Д. Война за клиента. Лояльность раз и навсегда : пер. с англ. И.В. Гродель / Д. Хойер. - Минск : Изд. дом «Попурри», 2010. - 112 с.

Gremler Dwayne D. Service loyalty: Its nature, importance, implications / Dwayne D. Gremler and Stephen W. Brown. // Proceedings American Marketing Association, 1996. - p. 171-180.

Wojnarowska. H. Znaczenie lojalnosci klientow w kreowaniu rvnkowej wartosci przed siebiorstwa: Monografiaz Miedzvnarodowej Konferencji Naukowej «Marketingowe strategie budowania wartosci przedsie biorstwa» / . H. Wojnarowska - Krakow: Akademia Ekohomiczna w Krakowie, 2006- s.547.

Бояршинов А.А. Потребность бизнеса в повышении лояльности клиентов [Електронный ресурс] / А.А. Бояршинов. – Режим доступа : http//marketing.spb.ru – Назва з екрана.

Иванюк И. Брендинг как часть системы лояльности [Електронный ресурс] / И. Иванюк. - Режим доступу: http://www.ereklama.rU/useful/brand/0/html – Назва з екрана.

Журнал ROYAETY.INFO – Эффективные программы лояльности. [Электронный ресурс] – Режим доступу: http://www.loyalty.info – Назва з екрана.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг