ЗАСТОСУВАННЯ ТРИРІВНЕВОЇ КОНЦЕПЦІЇ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i62.133967Ключові слова:
, купівельна лояльність, трирівнева концепція мерчандайзингу, завдання мерчандайзингу, бренд, прихильністьАнотація
Проаналізовано існуючі підходи до визначення поняття «купівельна лояльність». Визначено та обґрунтовано необхідність застосування трирівневої концепції мерчандайзингу, його інструментів і правил в процесі формування купівельної лояльності. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат з проблематики дослідження, зокрема, визначення цілей мерчандайзингу в роздрібній торгівлі шляхом встановлення логічного взаємозв’язку між базовими поняттями «поведінка споживачів», «процес прийняття споживачем рішення про покупку», «мерчандайзинг», «купівельна лояльність».
Посилання
Тягунова Н. М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс, навч. Посіб. / Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца, Ю. В. Іванов. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 332 с.
Аакер Д.А. Создание сильных брендов : пер. с англ. / Д.А. Аакер. – М.: Изд. дом Гребенникова, 2008. – 440 с.
Hofmeyr J. Commitment-Led Marketing / J. Hofmeyr and B-Iohn Wiley Rice and Sons, 2000. – p. 85.
Райхельд Ф., Тил Т. Эффект лояльности: движущие силы экономического роста, прибыли и непреходящей ценности./ Ф. Райхельд, Т. Тил. - М.: Вильямс, 2005. – 384 с.
Кейнингем Т.Л. Мифы о маркетинге лояльности потребителей / Тимоти Л. Кейнингем, Терри Г. Вавра, Лержан Аксой, Генри Уоллард. - М. : Изд-во «Добрая книга», 2007. - 344 с.
Бутчер С. Программы лояльности и клубы постоянных клиентов : пер. с англ. Е.В. Трибушиной / Стефан Бутчер. - М. : Изд. дом «Вильямc», 2006. -272 с.
Энджел Дж. Поведение потребителей./ Дж. Энджел, Р.Д. Блэкуэлл, П.У. Миниард.- СПб.: Питер Ком, 2006. - №6. - с.36
Лендсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетингових кампаний./ Дж. Лендсколд –СП.; Питер,2005-272 с.
Алешина И. В. Поведение потребителей: Учебн. пособие для вузов. / И. В. Алешина. - М.: Экономисть, 2000.- 525 с.
Ли Г. Удовлетворенность потребителей и лояльность [Електроний ресурс] / Г. - Ли Режим доступу: www.retail-ua.com - Назва з екрана.
Гембл П. Маркетинг взаимоотношений с потребителями / П. Гембл, М. Стоун, Н. Вудкок. - М. : Торгов, дом «Гранд», 2002. - 347 с.
Хойер Д. Война за клиента. Лояльность раз и навсегда : пер. с англ. И.В. Гродель / Д. Хойер. - Минск : Изд. дом «Попурри», 2010. - 112 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг. - Изд. 2-ое, [перераб. и доп.]. -М. : Изд. дом «Вильямс», 1998. - 1056 с.
Ламбен Ж. Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок : пер. с англ. / Ж. Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг / под ред. В.Б. Колчанова. - Изд. 2-ое, [перераб. и доп.]. - СПб. : Изд. дом «Питер», 2008. - 720 с.
Сисоєва С., Нейман А. Насильно милым не будешь або що таке лояльність покупців/ С. Сисоєва , А. Нейман. // Маркетолог. - 2004.- № 2.-с.43
Росситер Дж. Реклама и продвижение товаров : пер. с англ. / Дж. Росситер, Л. Перси / под ред. Л.А. Волковой. - СПб. : Изд. дом «Питер», 2000. - 656 с.
Плис Р. Лояльность, в основе которой неценовые факторы –наивысшая ценность [Електроний ресурс] / Р. Плис – Режим доступу: www.publicity.kiev.ua. – Назва з екрана.
Цысарь А.В. Лояльность покупателей: основные определения, методы измерения, способы управления / А.В. Цысарь. // Маркетинг и маркетинговые исследования, 2002. - № 5.-С. 56-57.
Андреев А.Г. Лояльный потребитель - основа долгосрочного конкурентного преимущества компании / А.Г. Андреев . // Маркетинг и маркетинговые исследования, 2003. - № 2. -С. 16.
Дымшиц М.Н. Потребительская лояльность: механизмы повторной покупки / М.Н. Дымшиц. -М. : Изд-во «Вершина», 2007. - 196 с.
Jacob J, R. W. Chestnut. Brend loyalty, measuremtnt and management./ J. Jacob , Chestnut R. W. - New York:John Wiley & Sons, 1978. - p.120
Тимм Пол. 50 идей, необходимых для удержания клиентов : пер. с англ. Е. Минеева, О. Цветкова / Пол Тимм. – М.: Изд. дом «Питер», 2004.-208 с.
Griffin J. Customer loyalty: how to earn it, how to keep it. Second edition. / J.Griffin // San Francisco : lossey-bass, 2002. - p. 252.
Хойер Д. Война за клиента. Лояльность раз и навсегда : пер. с англ. И.В. Гродель / Д. Хойер. - Минск : Изд. дом «Попурри», 2010. - 112 с.
Gremler Dwayne D. Service loyalty: Its nature, importance, implications / Dwayne D. Gremler and Stephen W. Brown. // Proceedings American Marketing Association, 1996. - p. 171-180.
Wojnarowska. H. Znaczenie lojalnosci klientow w kreowaniu rvnkowej wartosci przed siebiorstwa: Monografiaz Miedzvnarodowej Konferencji Naukowej «Marketingowe strategie budowania wartosci przedsie biorstwa» / . H. Wojnarowska - Krakow: Akademia Ekohomiczna w Krakowie, 2006- s.547.
Бояршинов А.А. Потребность бизнеса в повышении лояльности клиентов [Електронный ресурс] / А.А. Бояршинов. – Режим доступа : http//marketing.spb.ru – Назва з екрана.
Иванюк И. Брендинг как часть системы лояльности [Електронный ресурс] / И. Иванюк. - Режим доступу: http://www.ereklama.rU/useful/brand/0/html – Назва з екрана.
Журнал ROYAETY.INFO – Эффективные программы лояльности. [Электронный ресурс] – Режим доступу: http://www.loyalty.info – Назва з екрана.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).