БЕЗПЕКА ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПРИВАБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТУРИСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ТУРЕЧЧИНИ)
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i65.157240Ключові слова:
туризм, туристичні потоки, готелі, менеджмент туристичної галузі, безпека туристів, безпека готелів, охорона готелів, якість послугАнотація
В статті обґрунтовано необхідність забезпечення життєво важливих інтересів туриста (особи) під час перебування в країні відпочинку, а саме безпеки перебування в готелі. Встановлено, що важливу роль у забезпеченні безпеки туристів відіграє менеджмент готельних комплексів та туристичних операторів. Констатовано, що не тільки менеджмент туристичної галузі повинен опікуватися розв’язанням цих питань, а й органи влади і управління держави, правоохоронці, як провідники національних інтересів, в тому числі економіки країни. Зроблено висновок про намагання державних інституцій окремих держав покращити стан безпеки перебування туристів в країні за рахунок втілення сучасних технологій і стандартів. Запропоновані нові, нестандартні форми і підходи щодо поліпшення стану безпеки туристичного середовища.
Посилання
Про туризм : Закон України від 15.09.1995 № 324-95-ВР // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1995. – № 31. – ст. 241.
Сапожников И. Турция опубликовала точное количество туристов за 2017 год. [Електроний ресурс] – Режим доступу: newsturk.ru> 2018/01/31>tyrsiya-opu…
Количество туристов в Турции увеличилось на треть [Електроний ресурс] – Режим доступу: www.aa.com.tr/tr/turkiye/dis-hat-yolcularindan-alinaca-guvenlik-vergisi-dusuruldu/ 1349993
Деминг Э. Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / Э. Деминг – М.: «Альпина Паблишер», 2011. – 400 с.
Джуран Дж. Качество в истории цивилизации. Эволюция, тенденции и перспективы управления качеством / Дж. Джуран. – М. : РИА «Стандарты и качество», 2004. – 208 c.
Исикава К. Японские методы управления качеством / К. Исикава.- М.: Экономика, 1988. – 215 с.
Гуру менеджмента качества и их концепции: пер. с анг. / Э. Деминг, Дж. Джуран, Ф. Кросби, К. Исикава – М.: ИМЭМО, 2003. – 250 с.
Управление качеством: учебник / С.Д. Ильенкова, Н.Д. Ильенкова, С.Ю. Ягудин и др.; Под ред. доктора экономических наук, профессора С.Д. Ильенковой. -М.: ЮНИТИ. - 194 с.
Маркетинг. Гостеприимство. Туризм / Ф. Котлер, Д. Боуэн, Д. Мейкенз: [пер. с англ.]. – М: ЮНИТИ, 1998. – 204 с.
Скобкин С.С. На пути к качеству / С.С. Скобкин // Парад отелей. –2004. – № 4. – С. 25-30.
Тэйлор Ф.У. Научная организация труда / Ф.У. Тэйлор; предис. П.М. Керженцева; Пер. с англ. - 2 изд-е. М.: НКПС; Транспечать, 1925. - 276 с.
Уокер Дж. Введение в гостеприимство: учебн. пособие. / Пер. с англ. -2-е изд. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. - 463 с.
Дикань В. Управління якістю як фактор конкурентоспроможності підприємств / В. Дикань // Економіка України. –1996. –№1–С.43–48.
Дикань В.Л. Сучасні системи управління якістю продукції / В.Л. Дикань, Н.М. Лисьонкова // Вісник економіки транспорту та промисловості: збірник наук.-практ. ст. – Х.: УкрДАЗТ, 2005. – Вип. 12. – С. 229 – 235.
Калита П. Система управління якістю: «за стандартом» чи за специфікою підприємства? / П. Калита // Світ якості України. – 2010. – № 3. – С. 102–104.
Кудла Н.Є. Управління якістю в туризмі: підручник / Н.Є. Кудла – К.: «Центр учбової літератури», 2015. – 328 с.
Організація обслуговування у малих готелях: навчальний посібник / упоряд. Г.Б. Мунін. - К. : Видавництво Європейського університету, 2007. - 181 с.
Організація туризму: підручник / І.М. Писаревський, С.О. Погасій, М.М. Поколодна та ін.; за ред. І.М. Писаревського. – Х.: ХНАМГ, 2008. – 541 с.
Сокол Т.Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах / Т.Г. Сокол. – К.: Альтепрес, 2009. – 447 с.
Шаповал М.І. Менеджмент якості: підручник / М.І. Шаповал. – 3-тє вид., випр. і доповн. – К.: Знання, 2007. – 471 с.
Економічна безпека суб’єктів господарської діяльності в умовах глобальної фінансової кризи: монографія / О.А. Кириченко, О.І. Захаров, М.П. Денисенко та ін. – К.: ТОВ «Дорадо-Друк», 2010. – 412 с.
Чередниченко А.О. Якість надання послуг як ключовий фактор привабливості підприємств готельного господарства / А.О. Чередниченко, М.В. Калинин //Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2016. – №56. – С. 88–96.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).