НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТУ ВНУТРІШНЬОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • О М Чупир ХНУБА, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i65.159743

Ключові слова:

імідж, позитивний імідж, модель, формування позитивного іміджу, стратегічне управління, іміджеві еквіваленти

Анотація

У статті розглянуто значення та сутність використання позитивного іміджу для підприємства, обгрунтовано доцільність його створення. Акцентовано увагу на узагальненні факторів, які впливають на створення позитивного іміджу підприємства, на виконанні певних задач щодо його досягнення. Розроблено модель формування позитивного іміджу підприємства в умовах сучасного економічного становища, що дасть можливість не тільки підвищити ефективність роботи підприємства в цілому, а й зміцнити його конкурентні позиції, в результаті чого це призведе щодо досягнення економічного та соціального ефекту.

Біографія автора

О М Чупир, ХНУБА

д.е.н., доцент, професор кафедри менеджменту та публічного адміністрування

Посилання

Гринько Т., Тімар І. Імідж підприємств сфери послуг: сутність поняття та особливості формування [Електорнний ресурс] / Т. Гринько, І. Тімар – Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/viewFile/84534/80074. – Назва з екрану.

Костюк Г. В. Сторожук В.В. Формування позитивного іміджу підприємства / Г. В. Костюк, В. В. Сторожук // Вісник КНУТД. – 2014. – № 1. – С. 176-181.

Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Ф. Котлер, Н. Лі // Ж.: Изд-во А. Капусты, 2005. – 302 с.

Лозовський О.М., Дрончак І.В. [Електорнний ресурс] / О.М. Лозовський, І.В. Дрончак – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/1/23.pdf – Назва з екрану.

Пасько М. І. Характеристика та особливості іміджу підприємства / М. І. Пасько // Економіка розвитку. – 2018. – № 1 (85). – С. 58–65.

Семенчук Т.Б., Гера О.Г. Сучасна модель формування іміджу організації / Т.Б. Семенчук, О.Г. Гера // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – №7 (3). – С. 178-181.

Сизоненко В.О. Сучасне підприємництво: довідник / В.О. Сизоненко // К.: Знання-Прес, 2007. – 440 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-15

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг