КЛАСИФІКАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • О. Л. Васильєв Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • О. В. Семенцова Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • І. В. Паламарчук Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.74.280900

Ключові слова:

залізничний транспорт, якість транспортних послуг, оцінка якості, система оцінки якості, класифікація показників якості перевезень, ринок транспортних послуг

Анотація

Матеріали статті містять опис та умови застосування таких показників системи якості транспортної продукції, як показники простої якості, складної якості, а також інтегральної якості. Відзначено, що даний підхід є універсальним, бо може бути застосованим усіма суб’єктами ринку транспортних послуг. Водночас, підхід відкриває горизонти подальших досліджень щодо змістовного обґрунтування, а також аналітичного наповнення приведених показників якості для окремих суб’єктів перевезень на ринку транспортних послуг з метою формування системи оцінювання якості їх послуг.

Біографії авторів

О. Л. Васильєв, Український державний університет залізничного транспорту

к.е.н., доцент

О. В. Семенцова, Український державний університет залізничного транспорту

к.е.н., доцент

І. В. Паламарчук, Український державний університет залізничного транспорту

к.е.н., доцент

Посилання

Національний стандарт України. ДСТУ ІSО:9000:2015. Системи управління якістю. Вимоги. Київ: Видавництво «УкрНДНЦ». 2016. 30 с.

Бичікова Л. А. Тенденції розвитку сфери транспортних послуг. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. № 6. T. 2. С. 33-36.

Гурч Л. М., Ченчик А. М. Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2008. № 633 : Логістика. С. 165-171.

Криворучко О. Н. Основы логистического управления качеством транспортных услуг. Економіка транспортного комплексу. 2016. № 28. С. 84-97.

Кужель В. П., Іщенко А. П., Бишко М. О. Визначення рівня якості пасажирських перевезень з позиції пасажира. Вісник СНУ ім. Володимира Даля. Луганськ, 2013. № 15(204). С. 274-278.

Дикань В.Л., Боровик Ю.Т., Полякова О.М., Уткіна Ю.М. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств: підручник. Харків: УкрДАЗТ, 2012. 415 с.

Каличева Н.Є. Горохова В. А. Підходи до розробки та реалізації заходів щодо управління якістю на залізничному транспорті. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 63. С. 95-102.

Яновський П.О. Волковська Г.Г. Економічна сутність якості транспортного процесу. Транспортні системи та технології перевезень. 2017. № 14. С. 103-108.

Ittamalla R., Srinivas Kumar D.V. Determinants of holistic passenger experience in public transportation: Scale development and validation. Journal of Retailing and Consumer Services. 2021. 61, 102564.

Zhang X., Schramm H.-J. Assessing the market niche of Eurasian rail freight in the belt and road era. International Journal of Logistics Management. 2020. 31(4), p. 729-751.

Васильєв О.Л., Богомаз С.Н. Оцінка якості послуг залізничного транспорту. Вісник економіки транспорту і промисловості. Харків : УкрДУЗТ, 2019. № 67. С. 124-130.

Семенцова О.В. Методичні підходи до визначення якості транспортного обслуговування вантажовідправників. Вісник економіки транспорту і промисловості. Харків : УкрДУЗТ, 2015. № 50. С. 204 - 207.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-30

Номер

Розділ

Проблеми транспортного комплексу України