ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • Д. Д. Торопова Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.78-79.282378

Ключові слова:

підприємства туристичної індустрії, цифровізація, цифровий маркетинг, інструменти цифрового маркетингу, омніканальність

Анотація

У статті досліджено особливості розвитку підприємств туристичної індустрії України і створені в країні умови для їх функціонування. Встановлено, що подолання глибокої кризи в даній сфері потребує розроблення та застосування дієвого інструментарію забезпечення сталого розвитку підприємств туристичної індустрії з урахуванням зміни ключових цінностей клієнтів і трансформації моделі їх поведінки в аспекті цифровізації. Доведено доцільність реалізації цифрових змін у туристичній галузі України, зокрема ефективність застосування цифрових маркетингових інструментів. Розкрито переваги застосування digital-маркетингу порівняно з традиційними маркетинговими інструментами. На основі дослідження існуючих наукових підходів виявлено, що цифровий маркетинг – це інтерактивний вид маркетингової діяльності, що використовує цифрові технології позиціонування товарів та послуг, залучення та утримання клієнтів і забезпечення максимізації їх споживчої задоволеності. Розкрито основні інструменти цифрового маркетингу і надано їх характеристику.

Біографія автора

Д. Д. Торопова, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант

Посилання

Панченко С. В., Дикань В. Л., Шраменко О. В., Полякова О. М., Уткіна Ю. М. Підприємництво. Ч. 2 : Реалізація підприємницької діяльності у сучасних ринкових умовах. Харків : УкрДУЗТ, 2018. 241 с.

Дикань В. Л., Токмакова І. В., Овчиннікова В. О., Корінь М. В., Толстова А. В. Основи бізнесу : навч. посібник. Харків: УкрДУЗТ, 2018. 290 с.

Зоріна О. І., Фадєєнко В. Ю. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Вип. 21. URL: http://globalnational.in.ua/archive/21-2018/57.pdf (дата звернення: 10.07.2022).

Карпіщенко О. О., Логінова Ю. Е. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій. Електронний архів Сумського державного університету. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/28771/1/Karpishenko.%20Lohinova.pdf;jsessionid=308D98C8A5A4575A8C4A910CCF6DA4D0 (дата звернення: 11.07.2022).

Окландер М. А., Романенко O. O. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. № 12. С. 362–371.

Токмакова І. В., Шатохіна Д. А., Мельник С. В. Стратегічне управління розвитком підприємств в умовах цифровізації економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 64. С. 283 – 291.

Яцюк Д. В. Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 7. URL:

http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf (дата звернення: 08.07.2022).

ДАРТ оприлюднює масштабні туристичні дослідження. Державне агентство розвитку туризму: веб-сайт. URL: https://www.tourism.gov.ua/blog/dartoprilyudnyuie-masshtabni-turistichnidoslidzhennya (дата звернення: 18.06.2022).

Digital 2022: april global statshot report. datareportal.com: web-site. URL:

https://datareportal.com/reports/digital-2022-april-global-statshot (accessed 08 Jule 2022).

Підсумки року 2021. Всеукраїнська рекламна коаліція: веб-сайт. https://vrk.org.ua/images/VRK_Annual Report_2021.pdf (дата звернення: 13.07.2022).

Цифровий маркетинг. Фармацевтична енциклопедія. URL:

https://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/8368/cifrovij-marketing (дата звернення: 10.07.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-05

Номер

Розділ

Економіка підприємства