РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ У СТРАХУВАННІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • О. Г. Кірдіна Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • О. Д. Стешенко Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.78-79.282612

Ключові слова:

страхування, ризик, управління страховими ризиками, ризик-менеджмент

Анотація

В статті розглянуто сутність та концептуальний підхід до використання ризик-менеджменту в умовах воєнного стану. Виділена роль комплексного управління ризиками в процесному підході ризик-менеджменту. Встановлено, що ризикменеджмент страхових компаній передбачає ідентифікацію і специфікацію ризиків, визначення цілей і методів управління ризиками, формування і розвиток операційної системи управління ризиками. Зазначено, що важливе значення має впровадження ефективного ризик-менеджменту для управління ризиками та пошуками шляхів їх усунення або мінімізації.

Біографії авторів

О. Г. Кірдіна, Український державний університет залізничного транспорту

д.е.н, професор

О. Д. Стешенко, Український державний університет залізничного транспорту

к.е.н., доцент

Посилання

Вітлінський В. В., Великоіваненко Г. І. Ризикологія в економіці та підприємництві : монографія. Київ : КНЕУ, 2004. 480 с.

Базилевич В. Д. Страхування : підручник. К. : Знання, 2008. 1019 c.

Мних М. В. Страхування в Україні : сучасна теорія і практика. К. : Знання України, 2010. 284 с.

Осадець С. С. Страховий менеджмент: підручник. К. : КНЕУ, 2011. 333 с.

Шевчук О. О., Гулик М. І. Методи оцінювання ризиків у страховій діяльності. Науковий вісник НЛТУ України. 2016. № 26. С. 291–299.

Hopkin P. Fundamentals of risk management : understanding, evaluating and implementing effective risk management. Kogan Page Publishers, 2020.

Лубкей Н. П. Систематизація фінансових ризиків страхових компаній та особливості управління ними в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 20. С. 862–866.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-05

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг