ВИСОКОШВИДКІСНИЙ РУХ, ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОГО ПЕРЕВІЗНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.78-79.282643Ключові слова:
високошвидкісний рух,, транспортне обслуговування, ефективність, конкурентоспроможність, безпека, пропускна спроможністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню питань забезпечення якісного перевірного процесу шляхом запровадження високошвидкісного руху. На даний час вітчизняні транспортні підприємства працюють у несприятливих економічних умовах, які перешкоджають їхньому ефективному функціонуванню. Відзначено, що забезпечення швидкісного залізничного сполучення має певні технічні особливості, тому для його реалізації повинні бути дотримані відповідні умови, а саме мають бути встановлені об'єкти технічного регулювання, розроблені вимоги безпеки, визначені способи оцінки відповідності інфраструктури та рухомого складу тощо. Особливістю реалізації швидкісного руху на сучасних залізницях є можливість використання високошвидкісних послуг на наявній інфраструктурі та звичайних послуг на високошвидкісній інфраструктурі. Тож необхідно звернути увагу на вдосконалення колійного комплексу шляхом впровадження нових технологічних рішень, особливо при ремонті колій.
Посилання
Бараш Ю. С., Момот А. В. Удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісної магістралі в Україні. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. 2013. Вип. 6. С. 7-22
Божок Н.О. Напрямки впровадження швидкісних пасажирських перевезень в Україні. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. 2013 Вип. 5. С. 46–56.
Зайцева І.Ю. Особливості створення на залізницях України мережі швидкісних залізничних магістралей. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2017. № 60. С. 86–93.
Назаренко І.Л. Інноваційний розвиток залізничного транспорту в Україні шляхом становлення швидкісного руху. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 64. С. 255–262.
Назаров О.А. Проблеми й перспективи розвитку високошвидкісного пасажирського залізничного транспорту. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. 2018. Вип. 16. С. 77–82.
Лук’янова О.М. Сучасний стан та перспективи розвитку мережі швидкісних залізничних магістралей в Україні в умовах євроінтеграції. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2018. Вип. 20, ч. 2. С. 107–110.
Ломотько Д.В., Воскобойников Д.Г., Листопад М.С., Сірадчук А.Д. Шляхи удосконалення технологій мультимодальних швидкісних пасажирських перевезень. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. 2017. Вип. 13. С. 59-66
Дикань В.Л. Скоростное движение железнодорожного транспорта в мире и перспективы его развития в Украине. Вісник економіки транспорту та промисловості. 2010. № 32. С. 15–25
Каличева Н.Є., Білоус І.В., Ніколаєнко Г.О. Вплив високошвидкісного руху на конкурентоспроможність підприємств залізничного транспорту. Наукові праці МАУП. Економічні науки. Київ : Міжрегіональна Академія управління персоналом. 2021. Вип. 3 (62). С. 16-19
Дикань В.Л., Толстова А.В. Механізм державного регулювання відтворення та розвитку економіки України в ринкових умовах. Вісник економіки транспорту та промисловості. 2022. № 76-77. С. 5-12.
Володимир Кулачок. Складники занепаду Укрзалізниці.URL: https://urm.media/volodimir-kulachok-skladniki-zanepadu-ukrzalizniczi/ (дата звернення 26.10.2022 р.)
Каличева Н.Є., Тихонравов С.М., Біляєва Я.Б. Особливості інноваційного розвитку колійного господарства залізничного транспорту України. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2016. № 55. С. 68– 72.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).