ПІДХОДИ ЩОДО ВИМІРЮВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ В ЛАНЦЮГАХ ПОСТАЧАНЬ

Автор(и)

  • O. M. Загурський Національний університет біоресурсів і природокористування України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.78-79.282711

Ключові слова:

доступність, клієнтоорієнтовна поведінка, логістичний сервіс, надійність, логістичні, функціональність

Анотація

В статті проведено огляд основних теоретичних підходів, щодо клієнтоорієнтованого логістичного обслуговування та формування мінімально необхідних показників «базового» рівня оцінки логістичного сервісу. Запропоновано комплекс показників для оцінки логістичного сервісу клієнтів в ланцюзі постачань, що складається з 10 груп кожна з яких охоплює один аспект обслуговування клієнтів, що має бути оцінений та проаналізований  компанією.

Біографія автора

O. M. Загурський, Національний університет біоресурсів і природокористування України

д.е.н., професор

Посилання

Kohli A., Jaworski B. Market Orientation: The construct, Research Propositions, and Managerial Implication. Journal of Marketing. 1990, Vol. 54, Р. 1-18.

Narver J., Slater S. The effect of a Market Orientation on Business Profitability. Journal of Marketing. 1990, Vol.56 (October), Р. 20-35.

Parasuraman A. Customer-oriented corporate cultures are crucial to services marketing success. Journal of Services Marketing, 1987, Vol. 1 Issue 1, Р. 39-46.

Pokrovskaya L., Dolotova N. Scientific and Practical Recommendations for Outsourcing of Logistics Activities. In Proceedings of the 2nd International Scientific Conference on Innovations in Digital Economy. Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, Article 2020. 27, Р. 1-5.

Shu L., Wei H., Peng L. Making the customer orientation of salespeople unsustainable-The moderating effect of emotional exhaustion. Sustainability 2019, 11, 735 р.

Gulc А. Models and Methods of Measuring the Quality of Logistic Service, Procedia Engineering, Volume 182, 2017, Р. 255-264.

Криворучко О., Попова Н. Оцінювання якості транспортно- логістичного обслуговування споживачів. Економіка транспортного комплексу, вип. 31, 2018. С. 91-109.

Knop К. Evaluation of quality of services provided by transport & logistics operator from pharmaceutical industry for improvement purposes, Transportation Research Procedia, Volume 40, 2019, Р. 1080-1087.

Kilibarda М., Andrejić М., Popović V. Research in logistics service quality: a systematic literature review. Transport. 2020 Volume 35 Issue 2: Р. 224-235.

Zagurskyi O., Pokusa T., Zagurska S., Ohiienko M., Titova L., Rogovskii І. Ohiienko А., Razumova К., Berezova L. Current trends in development of transport and logistics systems of delivery of fast perishable foodstuffs. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2021, 238 р.

Загурський О.М. Конкурентноспроможність транспортно-логістичних систем в умовах глобалізації: інституціональний аналіз : монографія. Київ : ФОП О.В. Ямчинський, 2019. 373 с.

Jonsson, P. Logistics and Supply Chain Management : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2008. 491 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-05

Номер

Розділ

Економіка підприємства