ШЛЯХИ ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ТА АСПЕКТИ ЇЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.80.286751Ключові слова:
транспортна галузь, повоєнна відбудова, сталий розвиток, транспортна інфраструктура, воєнний стан, стратегічні реформи, пандеміяАнотація
Стаття присвячена аналізу основних проблем функціонування вітчизняної транспортної галузі в сучасних військових умовах та розробленню практичних рекомендацій щодо напрямів її повоєнної відбудови. Доведено, що необхідність забезпечення сталого розвитку транспортної галузі обумовлюється її надзвичайно важливим значенням для держави у питаннях розв’язання існуючих викликів та проблем сьогодення, а саме: російська військова агресія та запровадження воєнного стану в країні, тимчасова окупація територій та гуманітарна криза; пандемія; соціально-економічна криза; екологічні проблеми; глобальні кліматичні зміни.
Посилання
Війна зруйнувала майже вдвічі більше доріг, ніж поремонтували. Forbes про «Велике будівництво» Зеленського. URL: https://bykvu.com/ ua/bukvy/viinazruinuvala-maizhe-vdvichi-bilshe-dorih-nizhporemontuvaly-forbes-pro-velykebudivnytstvo-zelenskoho/ (дата звернення: 04.01.2023)
Аудит економіки України 2030. URL: https://nes2030.org.ua/ docs/ docaudit.pdf (дата звернення: 05.01.2023)
Вектори економічного розвитку 2030. URL: https://nes2030.org.ua/docs/doc- vector. pdf(дата звернення: 05.01.2023)
Дейнека О.Г., Крихтіна Ю.О., Курбатов Є.Ю. Теоретичні основи державного регулювання транспорту. Науково-виробничий журнал. Держава та регіони. Серія: Державне управління. 2018. Вип. 3. С. 63-68
Дикань В. Л., Корінь М. В. Ефективність роботи транспортної системи України в умовах глобалізації економічних систем. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2011. № 33. С. 13−19
Дикань О. В., Глушенко Т. М., Гараєв М. В. Антикризове управління пасажирським комплексом залізничного транспорту. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2020/2021. № 72-73. С.121-127
Dykan V., Kirdina O., Tokmakova I., Korin M., Obruch H. Ensuring the competitiveness and the sustainability of railway enterprises in a crisis environment. Rivista di Studi sulla Sostenibilita. 2021. Vol. 2. рр. 231-243.
Криворучко О. М. Управління якістю обслуговування пасажирів на автобусних станціях: монографія. Харків : ХНАДУ, 2012. 195 с
Крихтіна Ю. О. Державна політика розвитку транспортної галузі України: теорія, методологія, практика: монографія. Харків : «Діса Плюс», 2022. 336 с
Окупанти сильно пошкодили транспортну інфраструктуру в Україні - британська розвідка. URL: https://tsn.ua/ato/okupanti-silnoposhkodili-transportnu-infrastrukturu-vukrayini-britanska-rozvidka-2038276.html (дата звернення: 04.01.2023)
Чаркіна Т. Ю. Механізми та напрямки антикризового управління пасажирським комплексом залізничного транспорту. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2020. № 4, Т. 2. С. 67 – 71
Шинкаренко В. Г., Левченко О. П. Формирование стратегии развития автотранспортного предприятия : монография. Харьков : ХНАДУ, 2009. 166 с
Ще рано зітхати з полегшенням. Американський філософ Френсіс Фукуяма – про те, що має стати метою № 1 США в Україні. URL: https://nv.ua/ukr/opinion/recommends/viyna-v-ukrajini-fukuyama-prote-shcho-mayut-zrobiti-ssha-rosiya-chornemore-novini-ukrajini-50233363.html. (дата звернення: 06.01.2023)
Що відбувається з економікою України під час війни. URL: https://biz.censor.net/r3334083 (дата звернення: 07.01.2023)
Яновська В. П., Гарматюк Н. В. Сучасні стратегії розвитку залізничного транспорту України. Збірник наукових праць ДУІТ. Сер. : Економіка і управління. 2018. Вип. 2 (42). С. 114–123.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).