ДОСВІД ЕВОЛЮЦІЇ ТРАНСПОРТНОЇ ПОЛІТИКИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ЯК НАПРЯМОК ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.81-82.287180Ключові слова:
Європейський Союз, види транспорту, стратегія розвитку, транспортна галузь, ринкова економікаАнотація
Стаття присвячена аналізу досвіду Європейського союзу в будуванні дієвої стратегії транспортної інфраструктури. Нова транспортна політика Європейського Союзу ставить далекосяжні цілі. Вона зосереджена на співпраці між видами транспорту та розвитку сучасних технологічних рішень. Досвід та провідні рішення можуть бути добрим підґрунтям для будови нових реформ в нашій державі на шляху до Євроінтеграції.
Посилання
Стратегія відновлення життєздатності залізниць у країнах Європейського співтовариства: Офіційний документ «Біла книга» / Комісія Європейського співтовариства. - Брюссель, 30.07.96 СОМ (96) 421, остаточна редакція.
Дейнека О.Г., Божок А.Р. Реформування залізничного транспорту України в контексті світового досвіду. Вісник економіки транспорту і промисловості: збірн. наук. праць. Харків, УкрДАЗДТ. 2010. № 29. С. 213- 217.
Дикань В.Л., Корінь М. В. Ефективність роботи транспортної системи України в умовах глобалізації економічних систем. Вісник економіки транспорту і промисловості: збір. наук. праць. Харків, УкрДАЗДТ. 2011. № 33. С. 13-19.
Поручник А. М. Національний інтерес України: економічна самодостатність у глобальному вимірі: монографія. Київ. КНЕУ, 2008. 352 с.
Barcik R., Biesok G., Polityka transportowa Państw Unii Europejskiej (cz. 1), Logistyka, 2, 004.
Bentkowska-Senator K., Kordel Z., Waśkiewicz J., Polski transport samochodowy rynek – koszty – ceny, Wydawnictwo Instytutu Transportu Samochodowego, Warszawa 2012.
Burnewicz J., Ekonomika transportu, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1993.
Completing The Internal Market, White Paper: веб-сайт. URL: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/4ff490f3-dbb6-4331-a2ea-a3ca59f974a8/language-en (дата звернення: 10.05.2023).
Przyszły rozwój wspólnej polityki transportowej, Biała Księga. : веб-сайт. URL: http://www.transforum-project.eu/pl/transforum/biala-ksiega-transportu.html (дата звернення: 10.05.2023).
Plan utworzenia jednolitego europejskiego obszaru transportu – dążenie do osiągnięcia konkurencji i zasobooszczędnego systemu transportu. : веб-сайт. URL: https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2011:0144:FIN:pl:PDF (дата звернення: 10.05.2023).
Garlikowska M., Ewolucja celów polityki transportu kolejowego w Europie, Problemy Kolejnictwa, 149, 2009.
Neider J., Transport Międzynarodowy, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Marszałek A. (red.), Integracja europejska, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
Rakowska J., Transformacja Wspólnej Polityki Transportowej UE, Logistyka, 3, 2010.
Schaus Memorandum, European Commission, 1961: веб-сайт. URL: http://aei-dev.library.pitt.edu/view/eusubjects/H033006.html (дата звернення: 10.05.2023).
Тарифи дорожнього збору: веб-сайт. URL: www.toll-collect.de (дата звернення: 10.05.2023).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).