ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.81-82.287183Ключові слова:
перевезення, логістика, транспорт, попит та пропозиція, ефективність, системаАнотація
У статті розкрито напрями економічного забезпечення та організації ефективного управління транспортно-логістичними системами залізничного транспорту. Зазначено, що задоволення попиту на транспортні послуги залізничним транспортом передбачає вдосконалення роботи залізничного транспорту в умовах жорсткої конкуренції з боку інших видів транспорту, а також підвищення вимог до якості та цінової політики послуг з боку клієнтів. Визначено, що логістичне обслуговування транспортної компанії є багатокомпонентним процесом, який містить різні види діяльності. Окреслено, що процес управління економічної діяльності транспортно-логістичного комплексу визначається як послідовність п'яти фаз: планування, організація, облік, регулювання та аналіз. Розглянуто принципи, на яких засноване технічне забезпечення попиту на перевезення.
Посилання
Ломотько Д. В., Балака Є. І., Резуненко М. Є. Логістичні підходи щодо оптимізації складу маршрутних поїздів в системі «вантажовласник – залізниця». Залізничний транспорт України. 2020. № 4. С. 3-11
Прогнозування обсягів пасажирських перевезень в дальньому залізничному сполученні на основі багатофакторного аналізу / Є. Балака, М. Резуненко, С. Резуненко, М. Попов. Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. Харків. 2019. Вип. 185. С. 6-14
Кислий В.М., Біловодська О.А., Олефіренко О.М., Соляник О.М. Логістика: Теорія та практика: Навч. посіб. К: Центр учбової літератури, 2010. 360 с.
Панченко С. В., Балака Є. І., Панченко В. В., Резуненко М. Є. Еволюція транспорту та сучасна проблема української залізниці. Зб. наук. праць Укр. держ. ун-ту залізнич. трансп. 2022. Вип. 199. С. 89-98.
Прохорченко А. В., Кравченко М. А., Гурін Д. О. Дослідження впливу технології перевезень вантажів за розкладом руху на макропоказники залізничної системи України. Зб. наук. праць ДУІТ. Сер. Транспортні системи і технології. 2020. № 36. С. 184–198. URL: https://doi.org/10.32703/2617-9040-2020-36-19
Ломотько Д. В., Дерев’янко О. В., Дворецький П. О. Підвищення ефективності роботи з контейнерами в умовах перевантажувальних вузлів за участю залізниць. Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна. 2016. Вип. 11. С. 48-54
Каличева Н. Є. Покращення функціонування логістичних систем за рахунок удосконалення транспортних послуг. Наука й економіка. 2015. Вип. 2 (38). С. 80 – 83.
Дикань В.Л. Українська модель економічної системи як нова концепція розвитку національної економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2013. Вип. 44. С. 11-17
Токмакова І. В. Принципи забезпечення гармонійного розвитку залізничного транспорту. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2012. Вип. 40. С. 116- 120.
Каличева Н. Є. Роль транспортно-логістичних систем у забезпеченні стійкого розвитку економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2017. № 58. С. 103-109.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).