ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ БЛОГОСФЕРИ (INFLUENCER MARKETING)

Автор(и)

  • О. В. Сиволовська Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • І. М. Сиволовський Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.81-82.287267

Ключові слова:

нативна реклама, блогосфера, маркетингові комунікації, соціальні мережі, digital-маркетинг, цільова аудиторія, бренд

Анотація

Стаття присвячена побудові сучасних і дієвих маркетингових комунікацій комерційного і соціального характеру за допомогою розміщення нативної реклами у блогосфері. Обґрунтовано необхідність використання нативної реклами в інтернет просторі, з врахуванням популярності соціальних мереж, блогів та блогерів, у тому числі, під час воєнного стану в Україні. Доведено, що на сьогодні, нативна реклама є найефективнішим засобом іміджевої реклами, формування лояльності і знання до брендів, а також PR – кампаній з «відстроченою дією». Надано класифікацію блогосфери і нативної реклами, цілей і напрямків її застосування. Проаналізовано переваги і недоліки цього виду маркетингових комунікацій, наведено приклади доцільного та невдалого застосування. Визначено відміні характеристики нативної реклами перед іншими інструментами digital-маркетингу. На основі проведеного дослідження відзначено високу ефективність застосування всіх різновидів нативної реклами, завдяки її влучного попадання в визначену цільову аудиторію. Доведено подальшу перспективність застосування інноваційних digital засобів маркетингових комунікацій на рекламному ринку України.

Біографії авторів

О. В. Сиволовська, Український державний університет залізничного транспорту

доцент

І. М. Сиволовський, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант

Посилання

Спецпроект про спецпроекти [Електронний ресурс]//Adsider. - 2021. – Режим доступу до ресурсу https://adsider.com/ua/vse-pro-natyvnureklamu-v-ukraini

Павло Мороз. Нативна реклама – це тренд останніх років, який став актуальним для політичної кампанії в Україні/ [П. Мороз] [Електронний ресурс] //UAINFO. - 2023. – Режим доступу до ресурсу https://uainfo.org/blognews/1560339264-nativna-reklama-tse-trend-ostannih-rokivyakiy-stav-aktualnim.html

Ігор Видиш. Чому нас переслідує реклама в інтернеті / [І. Видіш] [Електронний ресурс]// The Village Ukraine. – 2023. – Режим доступу до ресурсу http://www.thevillage.com.ua/village/business/how/265179-chomu-nas-pereslidue-reklama-v-interneti

Тренд десятиліття: що таке нативна реклама?/[Електронний ресурс]// Mukachevonet. – 2017. – Режим доступу до ресурсу http://www.mukachevo.net/ua/news/view/514498

Нативна реклама в ЗМІ: нащо потрібна і коли ефективна [Електронний ресурс]// Про букви. – 2019. – Режим доступу до ресурсу https://bykvu.com/ua/bukvy/117105-nativnaya-reklama-v-smi-zachem-nuzhna-ikogda-effektivna

Інтернет-реклама як засіб просування товарів / [І.І. Поліщук, А.А. Дунець, С.Є. Кур’євич]. – Хмельницький, 2016. – С. 169–172. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/eko/19nov2016/58.pdf.

Семенова А.В. Інтернет маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку /[А.В. Семенова]. //Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2013. №10. - С. 413–417. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_69.

Ринейська Л.С. Міжнародний досвід застосування Інтернет – маркетингу// Ефективна економіка. – 2015. №3– [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3895

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг