ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ БЛОГОСФЕРИ (INFLUENCER MARKETING)
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.81-82.287267Ключові слова:
нативна реклама, блогосфера, маркетингові комунікації, соціальні мережі, digital-маркетинг, цільова аудиторія, брендАнотація
Стаття присвячена побудові сучасних і дієвих маркетингових комунікацій комерційного і соціального характеру за допомогою розміщення нативної реклами у блогосфері. Обґрунтовано необхідність використання нативної реклами в інтернет просторі, з врахуванням популярності соціальних мереж, блогів та блогерів, у тому числі, під час воєнного стану в Україні. Доведено, що на сьогодні, нативна реклама є найефективнішим засобом іміджевої реклами, формування лояльності і знання до брендів, а також PR – кампаній з «відстроченою дією». Надано класифікацію блогосфери і нативної реклами, цілей і напрямків її застосування. Проаналізовано переваги і недоліки цього виду маркетингових комунікацій, наведено приклади доцільного та невдалого застосування. Визначено відміні характеристики нативної реклами перед іншими інструментами digital-маркетингу. На основі проведеного дослідження відзначено високу ефективність застосування всіх різновидів нативної реклами, завдяки її влучного попадання в визначену цільову аудиторію. Доведено подальшу перспективність застосування інноваційних digital засобів маркетингових комунікацій на рекламному ринку України.
Посилання
Спецпроект про спецпроекти [Електронний ресурс]//Adsider. - 2021. – Режим доступу до ресурсу https://adsider.com/ua/vse-pro-natyvnureklamu-v-ukraini
Павло Мороз. Нативна реклама – це тренд останніх років, який став актуальним для політичної кампанії в Україні/ [П. Мороз] [Електронний ресурс] //UAINFO. - 2023. – Режим доступу до ресурсу https://uainfo.org/blognews/1560339264-nativna-reklama-tse-trend-ostannih-rokivyakiy-stav-aktualnim.html
Ігор Видиш. Чому нас переслідує реклама в інтернеті / [І. Видіш] [Електронний ресурс]// The Village Ukraine. – 2023. – Режим доступу до ресурсу http://www.thevillage.com.ua/village/business/how/265179-chomu-nas-pereslidue-reklama-v-interneti
Тренд десятиліття: що таке нативна реклама?/[Електронний ресурс]// Mukachevonet. – 2017. – Режим доступу до ресурсу http://www.mukachevo.net/ua/news/view/514498
Нативна реклама в ЗМІ: нащо потрібна і коли ефективна [Електронний ресурс]// Про букви. – 2019. – Режим доступу до ресурсу https://bykvu.com/ua/bukvy/117105-nativnaya-reklama-v-smi-zachem-nuzhna-ikogda-effektivna
Інтернет-реклама як засіб просування товарів / [І.І. Поліщук, А.А. Дунець, С.Є. Кур’євич]. – Хмельницький, 2016. – С. 169–172. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/eko/19nov2016/58.pdf.
Семенова А.В. Інтернет маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку /[А.В. Семенова]. //Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2013. №10. - С. 413–417. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_69.
Ринейська Л.С. Міжнародний досвід застосування Інтернет – маркетингу// Ефективна економіка. – 2015. №3– [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3895
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).