РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ДИВЕРСИФІКОВАНОГО ЗРОСТАННЯ БІЗНЕСУ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНДУСТРІЇ 4.0

Автор(и)

  • О. В. Дикань Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • М. М. Стоян Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.81-82.287271

Ключові слова:

Індустрія 4.0, стратегія, бізнес, диверсифіковане зростання, технології, цифровізація, підприємство, компанія, Четверта промислова революція

Анотація

У статті досліджено вплив технологій Індустрії 4.0 на реалізацію стратегій  диверсифікованого зростання  бізнесу. Встановлено, що технології на основі Індустрії 4.0 сприятимуть реалізації кожної зі стратегій диверсифікованого зростання, оскільки  можуть бути  імплементовані з метою оптимізації всіх ключових процесів, пов'язаних з  розробкою і запуском нового  продукту, як на вже відомому, так і на незнайомому  ринках.

Біографії авторів

О. В. Дикань, Український державний університет залізничного транспорту

д.е.н., професор

М. М. Стоян, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант

Посилання

Ілляшенко С. М., Ілляшенко Н. С. Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2016_1_11_21.pdf (дата звернення: 18.05.2023).

Любовець Олена. Четверта промислова революція: соціальні виклики. URL: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2019/Ryha_09.10.19/Ryha_09.10.19_24.pdf (дата звернення: 18.05.2023).

Манаєнко І.М., Яценко А.М. Тенденції та перспективи четвертої промислової революції. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ, 22 квітня 2021 р.). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. С. 184-185.

Скіцько В. І. Індустрія 4.0 як промислове виробництво майбутнього. URL:

http://www.investplan.com.ua/pdf/5_2016/8.pdf (дата звернення 18.04.2023).

Agrawal, A., S. Schaefer, S., and T. Funke. Incorporating Industry 4.0 in Corporate Strategy. URL: https://www.researchgate.net/publication/326392828_Incorporating_Industry_40_in_Corporat

e_Strategy (дата звернення: 19.05.2023).

Geissbauer, R., J. Vedsø, and S. Schrauf. A strategist‘s guide to Industry 4.0. URL: https://www.strategy-business.com/article/A-Strategists-Guide-to-Industry-4.0?gko=a2260 (дата звернення: 19.05.2023).

Klaus Schwab. The Fourth Industrial Revolution. What It Means and How to Respond. URL:

https://www.foreignaffairs.com/articles/2015-12-12/fourth-industrial-revolution (дата звернення: 17.05.2023).

Matt, D.T., V. Modrák, and H. Zsifkovits. Industry 4.0 for SMEs: Challenges, Opportunities and Requirements. URL: https://doi.org/10.1007/9783-030-25425-4 (дата звернення: 17.05.2023).

Nagy, J., J. Oláh, Ed. Erdei, D. Máté, and J. Popp. The Role and Impact of Industry 4.0 and the Internet of Things on the Business Strategy of the Value Chain-The Case of Hungary. Sustainability. URL: https://doi.org/10.3390/su10103491 (дата звернення: 17.05.2023).

Nunes, L.M., C.A. Pereira, and C.A. Alves. Smart products development approaches for Industry 4.0. Procedia Manufacturing. URL: https://doi.org/10.1016/j.promfg.2017.09.035 (дата звернення: 17.05.2023).

Ramon Casadesus-Masanell and Joan Enric Ricart. From Strategy to Business Models and onto Tactics. Long Range Planning. URL: http:// www.businessmodelcommunity.com/fs/root/8oex1-casadesus_et_ricart.pdf (дата звернення: 17.05.2023).

Reeves, M., and M. Deimler. Adaptability: The New Competitive Advantage. Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2011/07/adaptability-the-new-competitive-advantage (дата звернення: 17.05.2023).

Rogers, C. What is programmatic advertising? A beginner‘s guide. [online] Marketing Week. URL: https://www.marketingweek.com/programmatic-advertising/. (дата звернення: 17.05.2023).

Rojko, A.. Industry 4.0 Concept: Background and Overview. URL: https://online-journals. org/index.php/i-jim/article/view/7072 (дата звернення: 17.05.2023).

Roland Berger. The Industrie 4.0 transition quantified. URL: https://www.rolandberger.com/publications/publication_pdf/roland_berger_industry_40_20160609.pdf (дата звернення: 17.05.2023).

Salimbeni, S. Industry 4.0, Quality 4.0 & New Product Development. DOI: 10.13140/RG.2.2.19560.42243 (дата звернення: 17.05.2023).

Smuts, S., A. van der Merwe, H. Smuts. A Strategic Organisational Perspective of Industry 4.0: A Conceptual Model. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-44999-5_8 (дата звернення: 17.05.2023).

Corporate Finance Institute, n.d. Product Diversification: Expansion into a segment of an industry or into an entirely new industry. Corporate Finance Institute [online]. URL: https:// corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/strategy/product-diversification/ (дата звернення: 17.05.2023).

European Commission, 2017. Digital Transformation Monitor: Key lessons from national industry 4.0 policy initiatives in Europe. European Commission. URL: https:// ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/monitor/sites/default/files/DTM_Policy%20initiative%20comparison%20v1.pd

f (дата звернення: 17.05.2023).

Gartner. Gartner Glossary: Growth Strategy. Gartner [online]. URL: https://www.

gartner.com/en/finance/glossary/growth-strategy#:~:text=A%20growth%20strategy%20is%20an,the%20organization‘s%20products%20or%20services (дата звернення: 17.05.2023).

Keynote speech by President von der Leyen at the ‗Masters of Digital 2021‘ event. Brussels, 04 February, 2021. [online] European Commission. URL: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/speech_21_419 (дата звернення: 17.05.2023).

Oxford College of Marketing. The Impact of Micro and Macro Environment Factors on Marketing. URL: https://blog.oxfordcollegeofmarketing.com/2014/11/04/the-impact-of-micro-and-macro-environment-factors-on-marketing/ (дата звернення: 17.05.2023).

Platform Industrie 4.0. What is Industrie 4.0? [online] Platform Industrie 4.0. URL: https://www.plattform-i40.de/PI40/Navigation/EN/Industrie40/WhatIsIndustrie40/what-isindustrie40.html#:~:text=Industrie%204.0%20refers%20to%20the,companies%20to%20

use%20intelligent%20networking (дата звернення: 17.05.2023).

Policy Links Unit, IfM ECS, University of Cambridge. The role of industrial digitalisation in post-Covid-19 manufacturing recovery, diversification and resilience. [pdf] Policy Links Unit, IfM ECS, University of Cambridge. URL: https://www.ciip.group.cam.ac.uk/reports-and-articles/role-industrial-digitalisation-post-covid-19-manuf/download/2020-10-08DigitalBR.pdf (дата звернення: 17.05.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Номер

Розділ

Економіка підприємства