РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ДИВЕРСИФІКОВАНОГО ЗРОСТАННЯ БІЗНЕСУ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНДУСТРІЇ 4.0
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.81-82.287271Ключові слова:
Індустрія 4.0, стратегія, бізнес, диверсифіковане зростання, технології, цифровізація, підприємство, компанія, Четверта промислова революціяАнотація
У статті досліджено вплив технологій Індустрії 4.0 на реалізацію стратегій диверсифікованого зростання бізнесу. Встановлено, що технології на основі Індустрії 4.0 сприятимуть реалізації кожної зі стратегій диверсифікованого зростання, оскільки можуть бути імплементовані з метою оптимізації всіх ключових процесів, пов'язаних з розробкою і запуском нового продукту, як на вже відомому, так і на незнайомому ринках.
Посилання
Ілляшенко С. М., Ілляшенко Н. С. Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2016_1_11_21.pdf (дата звернення: 18.05.2023).
Любовець Олена. Четверта промислова революція: соціальні виклики. URL: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2019/Ryha_09.10.19/Ryha_09.10.19_24.pdf (дата звернення: 18.05.2023).
Манаєнко І.М., Яценко А.М. Тенденції та перспективи четвертої промислової революції. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ, 22 квітня 2021 р.). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. С. 184-185.
Скіцько В. І. Індустрія 4.0 як промислове виробництво майбутнього. URL:
http://www.investplan.com.ua/pdf/5_2016/8.pdf (дата звернення 18.04.2023).
Agrawal, A., S. Schaefer, S., and T. Funke. Incorporating Industry 4.0 in Corporate Strategy. URL: https://www.researchgate.net/publication/326392828_Incorporating_Industry_40_in_Corporat
e_Strategy (дата звернення: 19.05.2023).
Geissbauer, R., J. Vedsø, and S. Schrauf. A strategist‘s guide to Industry 4.0. URL: https://www.strategy-business.com/article/A-Strategists-Guide-to-Industry-4.0?gko=a2260 (дата звернення: 19.05.2023).
Klaus Schwab. The Fourth Industrial Revolution. What It Means and How to Respond. URL:
https://www.foreignaffairs.com/articles/2015-12-12/fourth-industrial-revolution (дата звернення: 17.05.2023).
Matt, D.T., V. Modrák, and H. Zsifkovits. Industry 4.0 for SMEs: Challenges, Opportunities and Requirements. URL: https://doi.org/10.1007/9783-030-25425-4 (дата звернення: 17.05.2023).
Nagy, J., J. Oláh, Ed. Erdei, D. Máté, and J. Popp. The Role and Impact of Industry 4.0 and the Internet of Things on the Business Strategy of the Value Chain-The Case of Hungary. Sustainability. URL: https://doi.org/10.3390/su10103491 (дата звернення: 17.05.2023).
Nunes, L.M., C.A. Pereira, and C.A. Alves. Smart products development approaches for Industry 4.0. Procedia Manufacturing. URL: https://doi.org/10.1016/j.promfg.2017.09.035 (дата звернення: 17.05.2023).
Ramon Casadesus-Masanell and Joan Enric Ricart. From Strategy to Business Models and onto Tactics. Long Range Planning. URL: http:// www.businessmodelcommunity.com/fs/root/8oex1-casadesus_et_ricart.pdf (дата звернення: 17.05.2023).
Reeves, M., and M. Deimler. Adaptability: The New Competitive Advantage. Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2011/07/adaptability-the-new-competitive-advantage (дата звернення: 17.05.2023).
Rogers, C. What is programmatic advertising? A beginner‘s guide. [online] Marketing Week. URL: https://www.marketingweek.com/programmatic-advertising/. (дата звернення: 17.05.2023).
Rojko, A.. Industry 4.0 Concept: Background and Overview. URL: https://online-journals. org/index.php/i-jim/article/view/7072 (дата звернення: 17.05.2023).
Roland Berger. The Industrie 4.0 transition quantified. URL: https://www.rolandberger.com/publications/publication_pdf/roland_berger_industry_40_20160609.pdf (дата звернення: 17.05.2023).
Salimbeni, S. Industry 4.0, Quality 4.0 & New Product Development. DOI: 10.13140/RG.2.2.19560.42243 (дата звернення: 17.05.2023).
Smuts, S., A. van der Merwe, H. Smuts. A Strategic Organisational Perspective of Industry 4.0: A Conceptual Model. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-44999-5_8 (дата звернення: 17.05.2023).
Corporate Finance Institute, n.d. Product Diversification: Expansion into a segment of an industry or into an entirely new industry. Corporate Finance Institute [online]. URL: https:// corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/strategy/product-diversification/ (дата звернення: 17.05.2023).
European Commission, 2017. Digital Transformation Monitor: Key lessons from national industry 4.0 policy initiatives in Europe. European Commission. URL: https:// ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/monitor/sites/default/files/DTM_Policy%20initiative%20comparison%20v1.pd
f (дата звернення: 17.05.2023).
Gartner. Gartner Glossary: Growth Strategy. Gartner [online]. URL: https://www.
gartner.com/en/finance/glossary/growth-strategy#:~:text=A%20growth%20strategy%20is%20an,the%20organization‘s%20products%20or%20services (дата звернення: 17.05.2023).
Keynote speech by President von der Leyen at the ‗Masters of Digital 2021‘ event. Brussels, 04 February, 2021. [online] European Commission. URL: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/speech_21_419 (дата звернення: 17.05.2023).
Oxford College of Marketing. The Impact of Micro and Macro Environment Factors on Marketing. URL: https://blog.oxfordcollegeofmarketing.com/2014/11/04/the-impact-of-micro-and-macro-environment-factors-on-marketing/ (дата звернення: 17.05.2023).
Platform Industrie 4.0. What is Industrie 4.0? [online] Platform Industrie 4.0. URL: https://www.plattform-i40.de/PI40/Navigation/EN/Industrie40/WhatIsIndustrie40/what-isindustrie40.html#:~:text=Industrie%204.0%20refers%20to%20the,companies%20to%20
use%20intelligent%20networking (дата звернення: 17.05.2023).
Policy Links Unit, IfM ECS, University of Cambridge. The role of industrial digitalisation in post-Covid-19 manufacturing recovery, diversification and resilience. [pdf] Policy Links Unit, IfM ECS, University of Cambridge. URL: https://www.ciip.group.cam.ac.uk/reports-and-articles/role-industrial-digitalisation-post-covid-19-manuf/download/2020-10-08DigitalBR.pdf (дата звернення: 17.05.2023).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).