СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТНОГО БУДУВАННЯ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.80.288021Ключові слова:
підприємства транспортного будування, стратегічне управління, розвиток, інноваційна діяльність, ефективність, конкурентоспроможністьАнотація
В статті встановлено, що кардинальна трансформація зовнішнього середовища обумовила необхідність перегляду концептуальних засад стратегічного управління підприємствами транспортного будування. Досліджено особливості сучасного процесу стратегічного управління. На основі виділених функцій стратегічного та інноваційного менеджменту в процесі управління підприємством транспортного будування та зважаючи на домінування процесів цифровізації, екологізації, індустріалізації, глобалізації та інноваційного типу розвитку економіки, було зроблено висновок про те, що в економічній теорії та практиці виникли передумови для інтеграції двох типів управління (стратегічного та інноваційного). Встановлено, що в умовах трансформації середовища стратегія підприємства транспортного будування повинна бути спрямована на посилення і створення внутрішніх і зовнішніх точок зростання, а також на розвиток динамічних спроможностей підприємства.
Посилання
Дикань В.Л., Данько М.І., Воловельська І.В. Вибір оптимальної інноваційної стратегії підприємств залізничного транспорту. Х.: УкрДАЗД, 2013. 172 с.
Дикань В. Л., Зубенко В. О., Маковоз О. В., Токмакова І. В., Шраменко О.В. Стратегічне управління. К.: «Центр учбової літератури», 2013. 272 с.
Лук’яненко Д. Г. Стратегії економічного розвитку в умовах глобалізації. К.: КНЕУ, 2001. 538 с.
Калініченко Л. Л. Стратегічний маркетинг як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2014. Вип. 7(3). С. 39-41.
Токмакова І. В., Шатохіна Д. А., Мельник С. В. Стратегічне управління розвитком підприємств в умовах цифровізації економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 64. С. 283 – 291.
Мізюк Б. М. Основи стратегічного управління. Львів : Магнолія - 2006, 2009. 544 с.
Рогоза М. Є., Вергал К. Ю. Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: модулі та механізми. Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011. 136 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).