КЛЮЧОВІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ В ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.83.300128Ключові слова:
підприємства туристичної індустрії, внутрішній туризм, післявоєнний період, стратегічні напрямки розвиткуАнотація
В статті досліджено основні напрямки розвитку підприємств туристичної індустрії. Визначено основні причини і перешкоди розвитку туризму в Україні, як виїзного так і внутрішнього. в післявоєнний період доцільним є збільшення асортименту туристичних послуг за рахунок реконструкції історичних пам’яток та памяток архітектури, розвиток структури інформаційного забезпечення. У післявоєнний період доцільно розвивати підприємства туристичної індустрії у таких напрямках як освітній, бізнесовий, медичний, зелений, спортивно-оздоровчий, місцями бойових дій. Визначено, що дієвим інструментом, який дозволить підвищити якість національного туристичного продукту до рівня міжнародних та європейських стандартів, ураховуючи глобалізацію туристичного ринку є туристичний кластер.
Посилання
Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Вплив російсько-української війни на туризм в Україні та перспективи його розвитку в майбутньому URL: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/237/6403/13255-
?inline=1
Бордун О., Шевчук В., Монастирський В., Лучка О. Втрати та напрями порятунку туристичного бізнесу України в умовах війни. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2022. Випуск 62. С. 178–196 URL: https://geography.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/Bordun-Visnuk_Univer_Economics-stattya-22.pdf
Горб, К.Д, Крутякова, Ю.П. Нові перспективи військового туризму в Україні. Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід. 2020. С.87
Державне Агентство з розвитку туризму. URL: https://www.tourism.gov.ua/news-and-announcements
Корнілова, Н.У, Скупенко, К.Д. Військово-патріотичні тури – сучасний напрямок внутрішнього туризму. Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні. 2019. С.42–47
Матвійчук, Л.Ю. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія/ за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. 320 с.
Михайліченко Г.І., Єременко А.Ю. Організація туристичних подорожей. Навчальний посібник. Київ, 2013. 391 с.
Олексюк Г. В. , Подольський О. C. Проблеми та перспективи туристичної індустрії України в умовах сучасних викликів. Регіональна економіка 2022, №3 C.95-105 URL:
http://re.gov.ua/re202203/re202203_095_OleksyukHV, PodolskyyOS.pdf
Перегуда Ю., Кривоберець М. Державна підтримка підприємств туристичної галузі в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення. Підприємництво та інновації. 2022. Вип. 23. С. 16–20.
Рейманн М., Корнус О. Г. , Венгерська Н. С. , Холодок В. Д. , Пацюк В. С. , Паланг Х. Розвиток туристичного бізнесу прифронтових громад в умовах війни: зарубіжний та український досвід Регіональна економіка 2023, №1 С.136-144 URL:
http://re.gov.ua/re202301/re202301_136_ReimannM,KornusOH, VenherskaNS, KholodokVD,PatsyukVS,PalangH.pdf
Сіра Е.О., Голубець І.М., Безрученков Ю.В. Післявоєнне відновлення туризму в Україні. ІНФРАСТРУКТУРА РИНКУ. 2022. Випуск 68. С.155-158 URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/68_2022/29.pdf
Шовген М.Р. Зарубіжний досвід розвитку індустрії туризму в Україні та його вдосконалення URL: http://repository.lnau.edu.ua:8080/jspui/bitstream
/123456789/447/1/%D0%A8%D0%BE%D0%B2%D0%B3%D0%B5%D0%BD%20%D0%BC%D0%B0%D0%B3..pdf
Шульгіна Л. М. Маркетинг підприємств туристичної галузі: дис. д. екон. н. Л. М. Шульгіна. Київ: КНТЕУ, 2006. 433 с.
Проект Плану відновлення України. Матеріали робочої групи «Відновлення та розбудова інфраструктури. Сфера туризму і курортів». URL: https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/nacionalna-rada-z-vidnovlennya-ukrayini-vid-naslidkiv-vijni/robochi-grupi
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).