SMART-ОСВІТА ТА ВІДКРИТА НАУКА ЯК ОСНОВА ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • О. Л. Васильєв Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • У. Л. Сторожилова Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.83.300398

Ключові слова:

Smart-освіта, Відкрита наука, гіперавтоматизація, цифрові технології, Smart-суспільство

Анотація

Розглянуто особливості Smart-суспільства, як нового етапу розвитку соціально-економічної культурної інтелектуальної цивілізації, що  заснована на цифрових технологіях. Визначено сутність Smart-освіти та наведено складові її місії.
Досліджено особливості Відкритої науки, як сучасного інноваційного підходу до розвитку світової освіти та науки. Досліджено вплив Smart-освіти та Відкритої науки на розвиток сучасних цифрових технологій.

Біографії авторів

О. Л. Васильєв, Український державний університет залізничного транспорту

к.е.н., доцент

У. Л. Сторожилова, Український державний університет залізничного транспорту

к.е.н., доцент

Посилання

Vesin B., Mangaroska K., Giannakos M.. Learning in Smart environments: user-centered design and analytics of an adaptive learning system. Smart Learning Environments. 2018. : веб-сайт. URL: https://slejournal.springeropen.com/track/pdf/10.1186/s40561-018-0071-0 (дата звернення: 09.11.2023).

Gros. B. The design of Smart educational environments. Smart Learning Environments. 2016. : веб-сайт. URL: https://slejournal.springeropen.com/track/pdf/10.1186/s40561-016-0039-x. doi:10.1186/s40561-016-0039-x (дата звернення: 09.11.2023).

Hoel T., Mason J.. Standards for Smart education – towards a development framework. Smart Learning Environments. 2018. : веб-сайт. URL: https://slejournal.springeropen.com/track/pdf/10.1186/s40561-018-0070-1 (дата звернення: 09.11.2023).

Rodríguez-Triana M., MartínezMonés A., Asensio-Pérez J., Dimitriadis Y.. Scripting and monitoring meet each other: Aligning learning analytics and learning design to support teachers in orchestrating cscl situations,. Br. J. Educ. Technol. 2015. № 46(2). P. 330-343.

Rosenberg M. Beyond E-Learning: New Approaches to Managing and Delivering Organizational Knowledge.Pfeiffer, 2006. 400 p.

Котусенко В. Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесу. : веб-сайт. URL: http://innovations.com.ua/ ua/articles/mark/17628/povsyudne-navchannya-yak-nova-realnist-intelektualnogoprocesu (дата звернення: 09.11.2023).

Семеніхіна О. Нові парадигми у сфері освіти в умовах переходу до Smart-суспільства. Науковий вісник Донбасу. 2013. № 3(23). : веб-сайт. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_3_ 22 (дата звернення: 09.11.2023).

Вознюк А.В., Юхневич Р.С Smart-освіта в контексті теорії поколінь. : веб-сайт. URL:

https://fitu.kubg.edu.ua/images/stories/Departments/kitmd/Internet_conf_17.05.18/s1/1_Vozniuk_Yukhnevych.pdf (дата звернення: 09.11.2023).

Орлюк О. Політика відкритої науки в Європейському Союзі як глобальний орієнтир для України: правовий вимір. Теорія і практика інтелектуальної власності. 2021. №6. С. 158-172

Мар’єнко М., Коваленко В. Штучний інтелект та Відкрита наука в освіті. Фізико-математична освіта. 2023. Т. 38, № 1. С. 48-53. : веб-сайт. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_1_9 (дата звернення: 09.11.2023).

Воронкова В. Г., Кивлюк О. П. Людина у освітньому просторі Smart-суспільства. Міждисциплінарні дослідження складних систем : зб. наук. праць. 2017. № 10-11. С. 88-95. : веб-сайт. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17103/Voronkova_Kyvlyuk.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 09.11.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-30

Номер

Розділ

Соціально-економічні питання