СКЛАДОВІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВОЮ ТРАНСФОРМАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • В. О. Овчиннікова Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • О. Д. Носатенко Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.84.301468

Ключові слова:

управління, підприємство, трансформація, цифровізація, Індустрія 4.0, складові процесу

Анотація

У статті з’ясовано, що в сучасних умовах господарювання використання роками усталених бізнес-процесів є недоречним та неможливим, адже веде до втрати підприємством конкурентних позицій та, відповідно, до скорочення рівня прибутку і ефективності його функціонування. Доведено, що підприємства України та світу зіткнулись з процесом їх обов’язкової цифрової трансформації. Даний процес потребує якісних та своєчасних управлінських дій. З метою підвищення результативності дослідження в даній статті сконцентровано увагу на складових процесу цифрової трансформації бізнесу. Під час досліджень було виокремлено чотири складових: структурні зміни та зміни у створенні цінності; цифрові технології; динамічні можливості; поведінка споживача.

Біографії авторів

В. О. Овчиннікова, Український державний університет залізничного транспорту

д.е.н., професор

О. Д. Носатенко, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант

Посилання

Dykan V., Tokmakova I, Ovchynnikova V., Korin M., Obruch H. Strategic Management of Innovation Activity of Railway Enterprises within Digital Changes in the Industry. AIP Conference Proceeding. 2023. Vol. 2490(1), Is. 1. URL: https://doi.org/10.1063/5.0143859

Яновська В. П., Портний О. В., Накалюжна А. О. Ключові фактори розвитку компаній в інноваційній економіці. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки», 2020. № 6. С. 20 - 26.

Bouncken R. B., Kraus S., RoigTierno N. Knowledge- and innovation-based business models for future growth: digitalized business models and portfolio considerations. Review of Managerial Science, 2021. Is. 15(1). рр. 1-14. URL : https://doi.org/10.1007/ s11846-019-00366-z.

Gregory R., Kaganer E., Henfridsson O., Ruch T. IT consumerization and the transformation of IT governance. MIS Quarterly, 2018. Is. 42(4). pp. 1225-1253. URL : https:// doi.org/10.25300/MISQ/2018/13703

Guenzi P., Habel J. Mastering the digital transformation of sales. California Management Review, 2020. Is. 62(4), рр. 57-85. URL : https://doi.org/10.1177/0008125620931857.

Guinan P., Parise S., Langowitz N. Creating an innovative digital project team: Levers to enable digital transformation. Business Horizons, 2019. Is. 62(6). pp. 717-727. URL : https://doi.org/10.1016/j.bushor.2019.07.005.

Пищуліна О. Дві сторони цифрових технологій: "цифрова диктатура" або збереження стійкості. Разумков центр. URL : https://razumkov.org.ua/statti/dvistorony-tsyfrovykh-tekhnologii-tsyfrovadyktatura-abo-zberezhennia-stiikosti.

Про що говорили на Hannover Messe: "Промисловість 4.0". ua.automation.com. URL : http://ua.automation.com/content/o-сhemgovorili-na-hannover-messe-promyshlennost-4.

П'ять найпривабливіших країн із цифровою економікою. URL : https://tech.liga.net/technology/novosti/pyatsamyh-privlekatelnyh-stran-s-tsifrovoyekonomikoy.

ТОП-10 стратегічних технологій для цифрового бізнесу у 2022 році. hub.kyivstar.ua: веб-сайт. URL : https://hub.kyivstar.ua/news/top-10-strategichnyh-tehnologij-dlya-czyfrovogobiznesu-u-2022-roczi.

ТОП-10 технологій 2018: підсумки розвитку індустрії ІТ. geolinetech.com : веб-сайт. URL : https://geolinetech.com/it-2018.

Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія. За ред. д. е. н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми : Папірус, 2020. 621 с.

Коюда В. О., Лисенко Л. А. Інноваційна діяльність підприємства та оцінка її ефективності : монографія. Х.: ФОП Павленко О.Г.; ІНЖЕК, 2020. 224 с.

Bouncken R. B., Kraus S., RoigTierno N. Knowledge- and innovation-based business models for future growth: digitalized business models and portfolio considerations. Review of Managerial Science, 2021. Is. 15(1). рр. 1-14. URL : https://doi.org/10.1007/s11846-019-00366-z.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг