МОДЕЛІ ОПТИМІЗАЦІЇ РІВНЯ ЯКОСТІ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ В ЛАНЦЮГАХ ПОСТАЧАНЬ

Автор(и)

  • О. М. Загурський Національний університет біоресурсів і природокористування України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.85.306424

Ключові слова:

ланцюг постачань, логістичний сервіс, логістичні витрати, оптимізаційні моделі, прибуток, рівень обслуговування

Анотація

В роботі сформульовано економіко-математичні моделі (лінійну та динамічну) оцінки рівня якості логістичного сервісу в ланцюзі постачань. В них процедура пошуку оптимального рішення передбачає вибір (з безлічі можливих) значень показників логістичного сервісу, що забезпечують формування максимального прибутку за дотримання встановлених обмежень. Запропоновані моделі допускають врахування значень комплексу показників логістичного сервісу, що виділяє їх серед розроблених раніше.

Біографія автора

О. М. Загурський, Національний університет біоресурсів і природокористування України

д.е.н., професор

Посилання

Овчаренко А.Г. Оцінювання якості логістичного обслуговування споживачів. Економіка транспортного комплексу. 2020. №35. 160-176.

Gulc А. Models and Methods of Measuring the Quality of Logistic Service, Procedia Engineering. 2017. Vol. 182. Р. 255-264.

Limbourg S., Giang Н., Cools М. Logistics Service Quality. The Case of Da Nang City ,Procedia Engineering. 2016. Vol. 142. Р. 124-130.

Загурський О. М. Підходи щодо вимірювання показників оцінки логістичного сервісу в ланцюгах постачань. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2022. № 78-79. С. 70-77.

Johnson J. C. Wood D. F. Contemporary Logistics 6th Edition Prentice Hall College Div, 6th edition. 1996. 622 р.

Zagurskyi O., Pokusa T., Zagurska S., Ohiienko M., Titova L., Rogovskii І. Ohiienko А., Razumova К., Berezova L. Current trends in development of transport and logistics systems of delivery of fast perishable foodstuffs. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2021, 238 р.

Parasuraman A., Zeithaml V. A, Leonard L. Berry A. Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research. The Journal of Marketing. 1985. Vol. 49, No. 4. Р. 41-50.

Mentzer J.T., Flint D.J., Hult Т. M. Logistics Service Quality as a SegmentCustomized Process. The Journal of Marketing. 2001. Vol. 65 (4). Р. 82-104.

Jeffery M.M., Butler R.J., Malone L.C. Determining a cost-effective customer service level. Supply Chain Management: An International Journal. 2008. № 3 (13). Р. 225-232.

Peng C.-Y. J., Lee, K. L., & Ingersoll, G. M. An introduction to logistic regression analysis and reporting. The Journal of Educational Research. 2002. № 96(1). Р. 3-14.

Zagurskyi O., Pokusa T., Duczmal М., Ohiienko M., Zagurska S., Titova L., Rogovskii І. Ohiienko А. Supply chain logistics service system: methods and models of its optimization. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2022. 192 р.

Bellman R. Dynamic programming and stochastic control processes, Information and Control. 1958. Vol. 1, Issue 3. Р. 228-239.

Lois A., Ziliaskopoulos А. Online algorithm for dynamic dial a ride problem and its metrics. Transportation Research Procedia. 2017. Vol. 24. Р. 377-384.

Schmid V. Solving the dynamic ambulance relocation and dispatching problem using approximate dynamic programming. European Journal of Operational Research. 2012. Vol. 219, Issue 3. Р. 611-621.

Iwamoto S. Reverse function, reverse program, and reverse theorem in mathematical programming, Journal of Mathematical Analysis and Applications. 1983. Vol. 95, Issue 1. Р. 1-19.

Pop P. C., Pintea C-M, Sitar C. P., Hajdu-Măcelaru М. An efficient Reverse Distribution System for solving sustainable supply chain network design problem, Journal of Applied Logic. 2015. Vol. 13, Issue 2, Part A. Р. 105-113.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28

Номер

Розділ

Економіка підприємства