ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Л. В. Дибчук Вінницький кооперативний інститут, Україна
  • Ю. О. Головчук Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету, Україна
  • О. В. Рузакова Вінницький кооперативний інститут, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.86.310141

Ключові слова:

цифрові технології, маркетинг транспортних послуг, IoT, Big Data, AI, мобільні додатки, соціальні медіа, блокчейн, AR та VR кампанії, персоналізовані рекламні кампанії, цифрова трансформація

Анотація

У статті розглянуто актуальність цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг і визначено найпрогресивніші з них. Проаналізовано вплив інтернету та мобільних пристроїв на маркетингові стратегії, а також використання клієнтських даних для створення персоналізованих рекламних кампаній. Описано розвиток мобільних додатків, їхні функціональні можливості та вплив на клієнтський досвід, а також ефективне використання соціальних медіа для залучення й утримання клієнтів. Досліджено процес збору та обробки великих обсягів даних про клієнтів і застосування аналітичних інструментів для оптимізації маркетингових стратегій. Розглянуто переваги та виклики цифрової трансформації, шляхи подолання викликів та мінімізації ризиків, надано практичні рекомендації для транспортних компаній.

Біографії авторів

Л. В. Дибчук, Вінницький кооперативний інститут

к.і.н., доцент

Ю. О. Головчук, Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

к.е.н., доцент

О. В. Рузакова, Вінницький кооперативний інститут

к.е.н., доцент

Посилання

Вдовічена О. Г., Дюгованець О. М., Чернова І. В. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2022. № 2. С. 81-87. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2022.2.81.

Босовська М., Бовш Л., Охріменко А. Цифрова трансформація технологій маркетингу. Scientia fructuosa. 2022. № 4 (144). С. 52-71. URL: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)04 .

Неміш Ю. Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах цифрових трансформацій. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-48 .

Руденко М. В., Кирилюк Є. М., Хуторна М. Е. Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2022. № 5-6 (294-295). С. 80-87. URL: https://doi.org/10.32680/2409- 9260-2022-5-6-294-295-80-87 .

Kovalchuk S., Kobets D., Dybchuk L. Formation of а system approach to the optimization of marketing management at an enterprise. Eastern – European Journal of Enterprise Technologies. 2016. 3/4 (81). P. 4-12. URL: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.70540 .

Ivanova N., Kublitska O., Krupitsa I., Dybchuk L., Koval K., Hanieieva T. Peculiarities of the E-commerce Development in the Conditions of Digital Economy. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL. 21. No 12. December 2021. 193-202. URL: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.12.28 .

Дибчук Л.В. Вплив цифрової трансформації на стратегії маркетингових комунікацій: інноваційні підходи до створення сталого бізнесу. Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф. (15-16 лют. 2024 р., м. Харків). Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2024. С.240-242

Інтернет-маркетинг: Потужний Вплив на Сучасне Бізнес-Середовище. URL: https://vsn.ua/news/internet-marketingpotuzhniy-vpliv-na-suchasne-biznesseredovische-41361 .

Digital transformation: How it is changing the transportation and logistics industry. URL: https://www.solutions.kompass.com/blog/digital-transformation-how-it-is-changing-thetransportation-and-logistics-industry/.

Digital Transformation in Logistics & Transportation (+Examples). URL: https://whatfix.com/blog/digitaltransformation-logistics-transportation/ .

5 Trends of Digital Transformation in Transportation and Logistics. URL: https://www.yoh.com/blog/5-trends-ofdigital-transformation-in-transportation-andlogistics.

Dybchuk L., Pchelianska H. Marketing and Logistics Model of Distribution in the Food Market. The Problems of Economy. 2019. № 3 (41). P 54-60.

Key technologies to boost the digitalisation of transport. URL: https://digitalstrategy.ec.europa.eu/en/policies/technologies-digitalisation-transport.

Navigating the Future: Digital Innovations Transforming Transportation. URL: https://www.linkedin.com/pulse/navigatingfuture-digital-innovations-transformingcharles-lau-fd9mc.

Digital Transformation Drives Innovation in Transportation. https://www.masstransitmag.com/rail/infrastructure/article/53079548/digitaltransformation-drives-innovation-intransportation.

Transport Digital Transformation: Marketing Strategies for the Digital Era: Insights from the Transport Digital Transformation. URL: https://fastercapital.com/content/TransportDigital-Transformation--MarketingStrategies-for-the-Digital-Era--Insights-fromthe-Transport-Digital-Transformation.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг