ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.86.310141Ключові слова:
цифрові технології, маркетинг транспортних послуг, IoT, Big Data, AI, мобільні додатки, соціальні медіа, блокчейн, AR та VR кампанії, персоналізовані рекламні кампанії, цифрова трансформаціяАнотація
У статті розглянуто актуальність цифрових технологій у маркетингу транспортних послуг і визначено найпрогресивніші з них. Проаналізовано вплив інтернету та мобільних пристроїв на маркетингові стратегії, а також використання клієнтських даних для створення персоналізованих рекламних кампаній. Описано розвиток мобільних додатків, їхні функціональні можливості та вплив на клієнтський досвід, а також ефективне використання соціальних медіа для залучення й утримання клієнтів. Досліджено процес збору та обробки великих обсягів даних про клієнтів і застосування аналітичних інструментів для оптимізації маркетингових стратегій. Розглянуто переваги та виклики цифрової трансформації, шляхи подолання викликів та мінімізації ризиків, надано практичні рекомендації для транспортних компаній.
Посилання
Вдовічена О. Г., Дюгованець О. М., Чернова І. В. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2022. № 2. С. 81-87. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2022.2.81.
Босовська М., Бовш Л., Охріменко А. Цифрова трансформація технологій маркетингу. Scientia fructuosa. 2022. № 4 (144). С. 52-71. URL: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)04 .
Неміш Ю. Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах цифрових трансформацій. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-48 .
Руденко М. В., Кирилюк Є. М., Хуторна М. Е. Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2022. № 5-6 (294-295). С. 80-87. URL: https://doi.org/10.32680/2409- 9260-2022-5-6-294-295-80-87 .
Kovalchuk S., Kobets D., Dybchuk L. Formation of а system approach to the optimization of marketing management at an enterprise. Eastern – European Journal of Enterprise Technologies. 2016. 3/4 (81). P. 4-12. URL: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.70540 .
Ivanova N., Kublitska O., Krupitsa I., Dybchuk L., Koval K., Hanieieva T. Peculiarities of the E-commerce Development in the Conditions of Digital Economy. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL. 21. No 12. December 2021. 193-202. URL: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.12.28 .
Дибчук Л.В. Вплив цифрової трансформації на стратегії маркетингових комунікацій: інноваційні підходи до створення сталого бізнесу. Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф. (15-16 лют. 2024 р., м. Харків). Харків: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2024. С.240-242
Інтернет-маркетинг: Потужний Вплив на Сучасне Бізнес-Середовище. URL: https://vsn.ua/news/internet-marketingpotuzhniy-vpliv-na-suchasne-biznesseredovische-41361 .
Digital transformation: How it is changing the transportation and logistics industry. URL: https://www.solutions.kompass.com/blog/digital-transformation-how-it-is-changing-thetransportation-and-logistics-industry/.
Digital Transformation in Logistics & Transportation (+Examples). URL: https://whatfix.com/blog/digitaltransformation-logistics-transportation/ .
5 Trends of Digital Transformation in Transportation and Logistics. URL: https://www.yoh.com/blog/5-trends-ofdigital-transformation-in-transportation-andlogistics.
Dybchuk L., Pchelianska H. Marketing and Logistics Model of Distribution in the Food Market. The Problems of Economy. 2019. № 3 (41). P 54-60.
Key technologies to boost the digitalisation of transport. URL: https://digitalstrategy.ec.europa.eu/en/policies/technologies-digitalisation-transport.
Navigating the Future: Digital Innovations Transforming Transportation. URL: https://www.linkedin.com/pulse/navigatingfuture-digital-innovations-transformingcharles-lau-fd9mc.
Digital Transformation Drives Innovation in Transportation. https://www.masstransitmag.com/rail/infrastructure/article/53079548/digitaltransformation-drives-innovation-intransportation.
Transport Digital Transformation: Marketing Strategies for the Digital Era: Insights from the Transport Digital Transformation. URL: https://fastercapital.com/content/TransportDigital-Transformation--MarketingStrategies-for-the-Digital-Era--Insights-fromthe-Transport-Digital-Transformation.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).