ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.86.310226Ключові слова:
маркетинг, технологія, маркетингові технології, ефективність застосування, оцінкаАнотація
Оцінювання ефективності маркетингових технологій є необхідним процесом діяльності компанії, що дозволяє визначити доцільність впровадження, використання обраних маркетингових технологій та інструментів в діяльності компанії на ринку, вчасно виявляти та усувати недоліки. Стаття присвячена розробці підходу щодо оцінювання ефективності маркетингових технологій компаній. Розглянуто визначення ефективності маркетингу, визначено основні показники оцінки ефективності рівня маркетингових технологій. Виділено основні особливості маркетингових технологій та сформовано алгоритм оцінки рівня ефективності маркетингових технологій, як комплексного показника. Результатом даного дослідження є розробка підходу до оцінки рівня ефективності маркетингових технологій.
Посилання
Крикавський Є. В. Ефективність і результативність в управлінні ланцюгами поставок / Логістика проблеми і рішення. Міжнародний науково-практичний журнал. – Харків, 2017. – № 1. – С. 16-21.
Зоріна О.І., Мкртичьян О.М. Сучасні маркетингові технології та їх специфіка. Международный научный журнал «Интернаука». 2017. №9 (31). С. 49– 51.
Балановська Т. І. Управління маркетинговою діяльністю на агропродовольчому ринку / Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2010. – Вип. 154, Ч. 1. – С.368-373.
Lenskold, James D. (2003) Marketing ROI: The Path to Campaign, Customer and Corporate Profitability, New York, N.Y.: McGraw Hill.
Fisk G. New Criteria for Evaluating the Social Performance of Marketing // New Essays in Marketing Theory. — Boston: Allyn and Bacon, 1971. — Р.439—448.
Сумец А. М. К оценке эффективности маркетинговой деятельности на предприятии / А. М. Сумец // Маркетинг и реклама. — 2010. — № 7/8. — С. 91–96.
Стрий Л. А. Управление предприятиями связи в условиях конкурентного рынка / Л. А. Стрий, А. К. Голубев, О. М. Рустамов. — Баку : Mars Print, 2011. — 428 с.
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ URL: https://www.researchgate.net/publication/291054918_MARKETING_TECHNOLOGIES_AS_AN_INSTRUMENT_FOR_EFFICIENT_DEVELOPMENT_OF_DOMESTIC_ENTERPRISES (дата звернення: 25.03.2024).
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/22758/1/monograph_2012.pdf (дата звернення: 26.03.2024).
Опитування про рівень задоволеності клієнтів: Визначення та приклади питань URL: https://claspo.io/ua/blog/customer-satisfactionsurveys-definition-questionsexamples/#:~:text=CSAT%20%E2%80%93%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BA%D0%BB%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2,%D0%B2%D0%B0%D1%88%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B2%D1%81%D1%96%D1%85%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D1%85. (дата звернення: 15.04.2024).
ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ АВТОТРАНСПОРТНОЮ ПОСЛУГОЮ URL: https://www.khadi.kharkov.ua/fileadmin/P_vcheniy_secretar/%D0%90%D0%92%D0%A2%D0%9E%D0%9C_%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%A1%D0%9F/%D0%95%D0%90%D0%A2/2020R/%D0%90%D0%A2_%D0%95%D0%90%D0%A2_Zadovolenist _spozhyvachiv.pdf (дата звернення: 15.04.2024).
Чухрай Н. І. Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 3. – С. 24-34.
Струпинська, Н. В. Методичний підхід до забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. В. Струпинська // Бізнес Інформ. – 2013. – № 8. – С. 379-387.
Маркетингові дослідження для бізнесу: види, методи, джерела даних URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/marketyngovidoslidzhennya-dlya-biznesu-vydy-metodydzherela-danyh (дата звернення: 25.04.2024).
Маркетингове дослідження URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B5_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F (дата звернення: 26.04.2024).
Чернявський А.В. Теоретичний підхід до визначення та розуміння поняття «маркетингові технології». Вісник економіки транспорту і промисловості УкрДУЗТ. 2023, №84. С. 192– 198.
Елементи технологічного процесу URL: https://studfile.net/preview/9774851/page:2/ (дата звернення: 29.04.2023).
Елементи технологічних процесів URL: https://buklib.net/books/36252/ (дата звернення: 29.04.2023).
ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАГОВИХ КОЕФІЦІЄНТІВ ІНТЕГРАЛЬНИХ ІНДЕКСІВ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ URL: http://bses.in.ua/journals/2016/8-2016/50.pdf (дата звернення: 29.04.2024).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).