ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • А. В. Чернявський Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.86.310226

Ключові слова:

маркетинг, технологія, маркетингові технології, ефективність застосування, оцінка

Анотація

Оцінювання ефективності маркетингових технологій є необхідним процесом діяльності компанії, що дозволяє визначити доцільність впровадження, використання обраних маркетингових технологій та інструментів в діяльності компанії на ринку, вчасно виявляти та усувати недоліки. Стаття присвячена розробці підходу щодо оцінювання ефективності маркетингових технологій компаній. Розглянуто визначення ефективності маркетингу, визначено основні показники оцінки ефективності рівня маркетингових технологій. Виділено основні особливості маркетингових технологій та сформовано алгоритм оцінки рівня ефективності маркетингових технологій, як комплексного показника. Результатом даного дослідження є розробка підходу до оцінки рівня ефективності маркетингових технологій.

Біографія автора

А. В. Чернявський, Український державний університет залізничного транспорту

здобувач ступеня доктора філософії

Посилання

Крикавський Є. В. Ефективність і результативність в управлінні ланцюгами поставок / Логістика проблеми і рішення. Міжнародний науково-практичний журнал. – Харків, 2017. – № 1. – С. 16-21.

Зоріна О.І., Мкртичьян О.М. Сучасні маркетингові технології та їх специфіка. Международный научный журнал «Интернаука». 2017. №9 (31). С. 49– 51.

Балановська Т. І. Управління маркетинговою діяльністю на агропродовольчому ринку / Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2010. – Вип. 154, Ч. 1. – С.368-373.

Lenskold, James D. (2003) Marketing ROI: The Path to Campaign, Customer and Corporate Profitability, New York, N.Y.: McGraw Hill.

Fisk G. New Criteria for Evaluating the Social Performance of Marketing // New Essays in Marketing Theory. — Boston: Allyn and Bacon, 1971. — Р.439—448.

Сумец А. М. К оценке эффективности маркетинговой деятельности на предприятии / А. М. Сумец // Маркетинг и реклама. — 2010. — № 7/8. — С. 91–96.

Стрий Л. А. Управление предприятиями связи в условиях конкурентного рынка / Л. А. Стрий, А. К. Голубев, О. М. Рустамов. — Баку : Mars Print, 2011. — 428 с.

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ URL: https://www.researchgate.net/publication/291054918_MARKETING_TECHNOLOGIES_AS_AN_INSTRUMENT_FOR_EFFICIENT_DEVELOPMENT_OF_DOMESTIC_ENTERPRISES (дата звернення: 25.03.2024).

МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/22758/1/monograph_2012.pdf (дата звернення: 26.03.2024).

Опитування про рівень задоволеності клієнтів: Визначення та приклади питань URL: https://claspo.io/ua/blog/customer-satisfactionsurveys-definition-questionsexamples/#:~:text=CSAT%20%E2%80%93%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81%20%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BA%D0%BB%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2,%D0%B2%D0%B0%D1%88%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B2%D1%81%D1%96%D1%85%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D1%85. (дата звернення: 15.04.2024).

ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ АВТОТРАНСПОРТНОЮ ПОСЛУГОЮ URL: https://www.khadi.kharkov.ua/fileadmin/P_vcheniy_secretar/%D0%90%D0%92%D0%A2%D0%9E%D0%9C_%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%A1%D0%9F/%D0%95%D0%90%D0%A2/2020R/%D0%90%D0%A2_%D0%95%D0%90%D0%A2_Zadovolenist _spozhyvachiv.pdf (дата звернення: 15.04.2024).

Чухрай Н. І. Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 3. – С. 24-34.

Струпинська, Н. В. Методичний підхід до забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. В. Струпинська // Бізнес Інформ. – 2013. – № 8. – С. 379-387.

Маркетингові дослідження для бізнесу: види, методи, джерела даних URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/marketyngovidoslidzhennya-dlya-biznesu-vydy-metodydzherela-danyh (дата звернення: 25.04.2024).

Маркетингове дослідження URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B5_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F (дата звернення: 26.04.2024).

Чернявський А.В. Теоретичний підхід до визначення та розуміння поняття «маркетингові технології». Вісник економіки транспорту і промисловості УкрДУЗТ. 2023, №84. С. 192– 198.

Елементи технологічного процесу URL: https://studfile.net/preview/9774851/page:2/ (дата звернення: 29.04.2023).

Елементи технологічних процесів URL: https://buklib.net/books/36252/ (дата звернення: 29.04.2023).

ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАГОВИХ КОЕФІЦІЄНТІВ ІНТЕГРАЛЬНИХ ІНДЕКСІВ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ URL: http://bses.in.ua/journals/2016/8-2016/50.pdf (дата звернення: 29.04.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг