ДІДЖИТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ЯК ЦЕНТРАЛЬНИЙ ФАКТОР ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.88.326974Ключові слова:
діджитал менеджмент, діджитал маркетинг, індекс цифрової трансформації регіонів, цифрова економіка, цифрові сервіси, бізнес-середовищАнотація
У статті досліджуються ключові аспекти діджитал менеджменту та маркетингу як основних факторів розвитку цифрової економіки. Особлива увага приділяється аналізу ефективності діджитал менеджменту на основі індексу цифрової трансформації регіонів, що спрямоване на вивчення впливу цифрових технологій на розвиток регіональної економіки. Аналізуються основні тенденції цифровізації бізнесу, впровадження інструментів SMM, SEO та медійної реклами, а також їхня роль у підвищенні конкурентоспроможності компаній. Досліджено приклади цифрових трансформацій в Україні, зокрема національні проєкти, такі як «Дія», що демонструють ефективність цифрових стратегій у державному управлінні та бізнес-середовищі. Доведено, що у результаті дослідження інтеграція діджитал менеджменту та маркетингу є критично важливою для забезпечення ефективного функціонування підприємств у умовах цифрової трансформації.
Розкрито ключові аспекти синергії між управлінськими процесами та маркетинговими стратегіями на цифровій основі дозволяє не лише оперативно адаптуватися до викликів, а й формувати проактивні підходи до розвитку бізнесу.
Посилання
Shvab K.(2017) Chetverta promyslova revoliutsiia [The Fourth Industrial Revolution]. Niu-York : Portfolio Penguin. p.192
Smerichevskyi S., Kasianova N., Klimova O., Kolbushkin Yu. (2020) Upravlinnia tsyfrovoiu transformatsiieiu ekonomiky [Managing the digital transformation of the Ukrainian economy] Ukrainy International Journal of Advanced Science and Technology. No 8. p. 91–98.
Solntsev S. O., Zhyhalkevych Zh. M., Zalutskyi R. O. (2023) Tendentsii rozvytku tsyfrovoho marketynhu. [Digital marketing development trends.] Journal of Strategic Economic Research. No 6. p. 131–141. Available at: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.6.13
Prysiazhniuk O. F., Kravchuk I. I., Misevych M. A. (2024) Suchasni trendy didzhytalizatsii biznes-menedzhmentu [Modern trends in digitalization of business management] Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika ta upravlinnia. No12. Available at: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-12-04-03
Indeks tsyfrovoi transformatsii rehioniv Ukrainy. Pidsumky 2024 roku. (2024). Available at: https://thedigital.gov.ua/storage/uploads/files/page/community/reports/INDEKS%202024%202%201.pdf
Thedigital.gov.ua. (2024). Tsyfrovi rishennia Lvivshchyny: 1 milion nadanykh posluh u TsNAPakh ta 600 tysiach oplat e-kvytka. Available at: https://thedigital.gov.ua/regions/news/tsifrovi-rishennya-lvivshchini-1-milyon-nadanikh-poslug-u-tsnapakh-ta-600-tisyach-oplat-e-kvitka
Pichkurova, Z. (2023). Rozvytok tsyfrovoi ekonomiky Ukrainy v umovakh voiennoho stanu.[ Development of the digital economy of Ukraine in the conditions of martial state] Ekonomika ta suspilstvo, No 58. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-73
Forbes. ua. (2024). Ukraina stala piatoiu u sviti za rivnem rozvytku tsyfrovykh derzhposluh . Available at: https://forbes.ua/news/ukraina-stala-pyatoyu-u-sviti-za-rivnem-rozvitku-tsifrovikh-derzhposlug-20092024-23743
Stamat V. M., Prosolov O. O. (2024). Digital-marketynh yak kliuchovyi chynnyk pidvyshchennia konkurentospromozhnosti biznesu. [Digital marketing as a key factor in increasing business competitiveness]. Elektronne naukove fakhove vydannia z ekonomichnykh nauk «Modern Economics». No 44. Available at: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/44-2024/stamat.pdf
W media. (2024). Otsinka obsiahiv rynku mediinoi digital-reklamy u pershomu pivrichchi 2024 roku. Available at: https://theinweb.media/obsyag-rinku-digital-reklami-za-pershe-pivrichchya-2024-roku
Forbes. ua. (2024). 30 chempioniv didzhytalizatsii. Available at: https://forbes.ua/ratings/30-chempioniv-didzhitalizatsii-28012025-26538
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).