МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ

Автор(и)

  • Т. М. Куценко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна
  • Т. О. Ковіна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна
  • Т. С. Кучугурна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.89.330681

Ключові слова:

маркетингова стратегія, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, автоматизація, конкурентна позиція

Анотація

У статті досліджено маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації. Досліджено вплив цифрових технологій, автоматизації та розширення ринків на розвиток бізнесу. Особливу увагу приділено digital-інструментам, стратегії брендингу та міжнародному маркетингу. Запропоновані заходи сприятимуть виходу компанії на нові ринки, підвищенню ефективності маркетингових комунікацій та зростанню конкурентних переваг у довгостроковій перспективі.

Біографії авторів

Т. М. Куценко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

к.е.н., доцент

Т. О. Ковіна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

здобувач другого (магістерського) рівня

Т. С. Кучугурна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

здобувач другого (магістерського) рівня

Посилання

Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. Somerset: Wiley. 2016. 207 р.

Чигрин О.Ю., Хоменко Л.М., Калітай Г.К. Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. №14. C. 107-118. URL: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-14-11 (дата звернення: 23.03.2025).

Shevchenko A., Borysenko O. Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisation. The Journal of International Legal Communication. 2021. №1(1). P.186-196.

Rachinger M., Rauter R., Müller C., Vorraber W., Schirgi E. Digitalization and its influence on business model innovation. Journal of Manufacturing Technology Management. 2019. №30(8). P. 1143-1160. URL: https://doi.org/10.1108/JMTM-01-2018-0020 (last accessed: 22.03.2025).

Шлапак А., Іващенко О., Никонюк К. Формування маркетингової стратегії міжнародної компанії: інноваційність, ризик-орієнтованість. Науковий вісник Міжнародної асоціації науковців. Серія: економіка, управління, безпека, технології. 2024. №3(1). URL: https://doi.org/10.56197/2786-5827/2024-3-1-7 (дата звернення: 22.03.2025).

Резнікова Н.В., Рубцова М.Ю., Іващенко О.А. Перспективи розвитку стратегій міжнародного маркетингу в умовах глобальної конвергенції. Ефективна економіка. 2019. №7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7382 (дата звернення: 22.03.2025).

Заіка О.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю., Шаповалова Е.О. Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах маркетингового підходу. Наукові перспективи. 2022. №1(19). С. 321-333. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/1017 (дата звернення: 23.03.2025).

Євтушенко В.А., Куценко Т.М., Олентьєва А.Р. Критерії готовності підприємства до впровадження інтернет–технологій маркетингу в умовах інформаційного ринку. Ефективна економіка. 2022. №11. https://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.11.42 (дата звернення: 23.03.2025).

Крисоватий А.І., Десятнюк О.М., Птащенко О.М. Digital inclusion: financial and marketing aspects. Журнал стратегічних економічних досліджень. 2023. №3. С. 93-102. URL: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.3.10 (дата звернення: 23.03.2025).

Шевченко А., Крушинський А. Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємства. Наукові інновації та передові технології. 2023. № 3(17). URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-3(17)-251-261. (дата звернення: 23.03.2025).

Odoo – ERP-система в Україні. URL: https://www.odoo.com/uk_UA/page/all-apps (дата звернення: 25.03.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-31

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг