МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.89.330681Ключові слова:
маркетингова стратегія, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, автоматизація, конкурентна позиціяАнотація
У статті досліджено маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації. Досліджено вплив цифрових технологій, автоматизації та розширення ринків на розвиток бізнесу. Особливу увагу приділено digital-інструментам, стратегії брендингу та міжнародному маркетингу. Запропоновані заходи сприятимуть виходу компанії на нові ринки, підвищенню ефективності маркетингових комунікацій та зростанню конкурентних переваг у довгостроковій перспективі.
Посилання
Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. Somerset: Wiley. 2016. 207 р.
Чигрин О.Ю., Хоменко Л.М., Калітай Г.К. Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. №14. C. 107-118. URL: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-14-11 (дата звернення: 23.03.2025).
Shevchenko A., Borysenko O. Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisation. The Journal of International Legal Communication. 2021. №1(1). P.186-196.
Rachinger M., Rauter R., Müller C., Vorraber W., Schirgi E. Digitalization and its influence on business model innovation. Journal of Manufacturing Technology Management. 2019. №30(8). P. 1143-1160. URL: https://doi.org/10.1108/JMTM-01-2018-0020 (last accessed: 22.03.2025).
Шлапак А., Іващенко О., Никонюк К. Формування маркетингової стратегії міжнародної компанії: інноваційність, ризик-орієнтованість. Науковий вісник Міжнародної асоціації науковців. Серія: економіка, управління, безпека, технології. 2024. №3(1). URL: https://doi.org/10.56197/2786-5827/2024-3-1-7 (дата звернення: 22.03.2025).
Резнікова Н.В., Рубцова М.Ю., Іващенко О.А. Перспективи розвитку стратегій міжнародного маркетингу в умовах глобальної конвергенції. Ефективна економіка. 2019. №7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7382 (дата звернення: 22.03.2025).
Заіка О.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю., Шаповалова Е.О. Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах маркетингового підходу. Наукові перспективи. 2022. №1(19). С. 321-333. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/1017 (дата звернення: 23.03.2025).
Євтушенко В.А., Куценко Т.М., Олентьєва А.Р. Критерії готовності підприємства до впровадження інтернет–технологій маркетингу в умовах інформаційного ринку. Ефективна економіка. 2022. №11. https://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.11.42 (дата звернення: 23.03.2025).
Крисоватий А.І., Десятнюк О.М., Птащенко О.М. Digital inclusion: financial and marketing aspects. Журнал стратегічних економічних досліджень. 2023. №3. С. 93-102. URL: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.3.10 (дата звернення: 23.03.2025).
Шевченко А., Крушинський А. Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємства. Наукові інновації та передові технології. 2023. № 3(17). URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-3(17)-251-261. (дата звернення: 23.03.2025).
Odoo – ERP-система в Україні. URL: https://www.odoo.com/uk_UA/page/all-apps (дата звернення: 25.03.2025).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).