ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ: НА ОСНОВІ ЕКСПЕРТНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.89.330718Ключові слова:
управління людським капіталом, підприємства торгівлі, цифрова економіка, компетенції персоналу, стратегія розвитку, цифрова адаптація, професійне навчання, автоматизаціяАнотація
У статті досліджено ключові фактори управління людським капіталом на підприємствах торгівлі в цифровому середовищі. На основі експертного опитування визначено роль освіти, досвіду, мотивації та цифрових компетенцій персоналу. Запропоновано стратегію розвитку людського капіталу для підвищення конкурентоспроможності підприємств.
Посилання
Ansoff H. I. Strategic Management. London:Palgrave Macmillan. 2007. Р. 252. DOI: 10.1057/9780230590601.
Гойчук В., Любомудрова Н. Чинники формування людського капіталу підприємств в умовах нестабільності. Економіка та суспільство. 2024. №. 62. DOI: 10.32782/2524-0072/2024-62-127.
Грант Р. М. Сучасні концепції стратегічного управління. Лондон: Oxford University Press. 2019. С. 412.
Michael H. Mescon, Michael Albert, Franklin Khedouri. Management. New York : Harper & Row. 1988. Р. 777.
Портер М. Стратегія конкуренції. Пер. з англ. А. Олійник, Р. Сільський. К.: Основи. 2009. С. 390.
Karloff B. Business Strategy. Guide to Concepts and Models. London and Basingstoke : Macmillan Reference books. 1989. Р. 243.
Кінг У., Кліланд Д. Стратегічне планування та управління. Вашингтон: Business Books. 2015. С. 365.
Mintzberg H. Patterns of Strategy Formulation. Management Science.1978. Vol. 24. pp. 934–948.
Чандлер А. Стратегія та структура: історія американських промислових корпорацій. Гарвардський університет. 2012. С. 390.
Черничко Т. В., Козик І. М. Управління людським капіталом у цифровій економіці. К.: Видавництво НАН України. 2021. С. 310.
Чобіток В. І., Морозова О. О. Формування системи управління людським капіталом на підприємствах торгівлі в цифровому середовищі: теоретичні аспекти. Вчені записки. 2024. № 35(2). С. 165–176.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).