АНАЛІЗ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • О. М. Чупир ХНУБА, Україна
  • О. Є. Сичова ХНУБА, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i57.101600

Ключові слова:

інструменти маркетингової комунікаційної політики, контроль якості, інформаційно-аналітична діяльність.

Анотація

Стаття присвячена аналізу основних сучасних інструментів маркетингової комунікаційної політики підприємства, формуванню конкретного комплексу засобів маркетингових комунікацій і визначенню оптимальної системи контролю якості маркетингової комунікаційної політики компанії шляхом аналізу існуючих інструментів і методів комунікаційної політики. Авторами досліджено роботи відомих науковців стосовно контролю якості процесів, запропоновано морфологічний аналіз поняття «маркетингова комунікаційна політика».

Біографії авторів

О. М. Чупир, ХНУБА

д.е.н., доцент, професор

О. Є. Сичова, ХНУБА

к.е.н., доцент, доцент

Посилання

Росситер Дж., Реклама и продвижение товаров / Дж.Росситер, Л.Перси. СПб.: Питер, 2001. — 656 с., С 89. 2. Котлер Ф. Маркетинг. Туризм./ Ф.Котлер, Дж.Боуэн, Дж.Мейкенз. К: КДЕУ, 2000. — 75-79 с. 3.Гаркавенко С. С. Маркетинг. / Гаркавенко С. С. - Київ: Лібра, 2002. - 712 с., С.-14.

Павленко А. Ф. П 12 Маркетинг. / А. Ф.Павленко, А. В. Войчак— К.: КНЕУ, 2003. — 246 с.,

Сміт П. Коммуникації стратегічного маркетингу / П.Сміт, К.Беррі, А. Пулфорд– М.: Юніті-Дана, 2001. – 212 с., С 76.

Бернет Дж. Маркетингові комунікації / Дж Бернет., С. Моріарті. - СПб: Пітер, 2001. - 124 с., С 34. 7.Деминг Є. Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / Є. Деминг— М.: «Альпина Паблишер», 2011. —101 с.

Бебик В.М. Інформаційно — комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технологія, техніка паблік рилейшнз: Монографія. / В.М. Бебик. - К.:МАУП, 2005. - 483 с.

Дэвид А. Аакер .Стратегическое рыночное управление. Бизнес-стратегии для успешного менеджмента. / А.Дэвид - Издательство: Питер, 2003- 234с

Уильям Уэллс Реклама. Принципы и практика / Уильям Уэллс, Сандра Мориарти. -М.: Букинист, 2008. – 738с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-10

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг