СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ: АНАЛІЗ СИСТЕМНИХ ПОМИЛОК ТА ЇХ НАСЛІДКІВ (ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ РИНКОВОЇ ПАРАДИГМИ)
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i58.110010Ключові слова:
залізничний транспорт, ринкова парадигма, ринкове мислення, стратегія.Анотація
Проведено аналіз і охарактеризовано наслідки застосування ринкової парадигми і ринкового мислення на залізничному транспорті в історичній і сучасній перспективах. Ринкова парадигма проявляється в: домінуванні приватних, а не державних інтересів; системних помилках фінансової політики в економіці і тарифної політики на транспорті; зведенні до мінімуму соціальної складової залізничного транспорту; сприянні деіндустріалізації економіки.Посилання
Дикань В.Л. Социально-ориентированная рыночная экономика Украины в условиях глобализации [Текст]/ В. Л. Дикань // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 34. - С.141-147.
Компанієць В.В. Управління трудовою поведінкою працівників підприємств залізничного транспорту (соціокультурні домінанти): монографія [Текст] / В.В Компанієць, В.В. Польова. -Х.: Видавництво «Лідер», 2016.-298 с.
Токмакова І.В. Забезпечення гармонійного розвитку залізничного транспорту України: монографія [Текст]/ І. В. Токмакова. — Харків : УкрДУЗТ, 2015. — 403 с.
Цитируем классиков [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://dzeso.livejournal.com/140286.html
Секретный, "перспективный" план развития Укрзализныци 2017 - 2025 от Бальчуна [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://blacklistuz.blogspot.com/
Компанієць В.В. Соціальна відповідальність на залізничному транспорті України: щодо оцінки наслідків реформування та механізму забезпечення [Текст]/ В. В. Компанієць // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - № 55. - С.151-161.
Бальчун Войцех [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facenews.ua/file/2017/311910/
Лившиц В.Н. Гений - он гений, потому, что гений [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.cemi.rssi.ru/news/science/Lifshit.pdf
План Балчуна: вместо крюковских вагонов протащить польские [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://vlasti.net/news/257551
Обережно! Реформа розпочинається [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.epravda.com.ua/columns/2012/02/27/317098/
Шарапов С.Ф. Бумажный рубль [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://knigogid.ru/books/104607-bumazhnyy-rubl
Струмилин С.Г. Избранные произведения. Т.1.Статистика и экономика. [Текст]/ С.Г. Струмилин, М.: Изд-во Академии наук СССР, 1963. - 488 с.
Статистический ежегодник за 1914 г. под ред. В.И. Шарого.- СПб.: Совет Съездов представителей промышленности и торговли, 1914. – XXXIII, 849 с.
Кокорев В.А. Экономические провалы [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http: royallib.ru
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).