ПРОБЛЕМИ ВИБОРУ ПРІОРИТЕТНОГО НАПРЯМКУ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Л. В. Синиця ПВНЗ «БІММ при МАУП», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i58.110458

Ключові слова:

стратегічний розвиток, підприємство, управління, моделювання, інновації, ітерація, параметри середовища

Анотація

У статті проведено аналіз методів вибору пріоритетних напрямків стратегічного розвитку підприємства. Обгрунтовано використання ітеративного методу, що передбачає здійснення трьох ітерацій, в ході яких поступово уточнюються функції, структури, процеси, стан середовища, реалізація яких призводить до прийняття необхідного рішення. Розроблений алгоритм дозволяє здійснювати ітеративний процес вибору пріоритетного напрямку стратегічного розвитку підприємства в діалоговому режимі.

Біографія автора

Л. В. Синиця, ПВНЗ «БІММ при МАУП»

д.е.н., доцент 

Посилання

Ламбен Жан-Жак Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен; пер. с франц. — СПб.: Наука, 1996. - 589 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер; Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1990. — 736с.

Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури; Пер. с англ., — М. : Дело, 1995. — 704 с.

Інноваційна стратегія українських реформ / A. C. Гальчинський, В. M. Геєць, A. K. Кінах, В. П. Семиноженко.- K. : Знання України, 2002. –– 336с.

Ілляшенко С. М. Управління інноваційним розвитком : проблеми, концепції, методи : навч. посіб. / С. М. Ілляшенко.  Суми : ВТД «Університетська книга», 2003.  278 с.

Гараедаги Дж. Системное мышление. Как управлять хаосом и сложными процессами. Платформа для моделирования архитектуры бизнеса / Дж. Гараедаги. — Минск : Гревцов Букс, 2010. — 480 с.

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. — СПб.: Питер, 1999. — 415 с.

Клейнер Г. Б. Стратегия предприятия / Г. Б. Клейнер. — М. : Дело, 2008. — 568 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-24

Номер

Розділ

Економіка підприємства