ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУВ КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ УКРЗАЛІЗНИЦІ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i59.113332Ключові слова:
реформування, стратегія залізничного транспорту, криза, інструменти управління, ефективність, конкуренція, прибутковістьАнотація
В статті розкриваються напрямки формування стратегії розвитку залізниць. Метою статті є систематизація теоретичних і практичних підходів залізничних адміністрацій країн Євросоюзу щодо організації швидкісного руху. Розглянуто як теоретичні підходи реорганізацій залізниць, так і практичні кроки до реалізації цих варіантів. Моделі реформування залізниць світу розглянуто під кутом зору можливостей реалізацій ПАТ «Українська залізниця».
Посилання
Иванов. Б. Шаг к национализации как шаг спасению британских железных дорог /Прыднепровская магистраль .-2002-№17 с.21-29
Реформы на железных дорогах Бельгии //ж.
Железные дороги мира. - 2014. - №5 с.9-11
Позднякова JI.A. Соціальна економічна модель розвитку залізничного
транспорту України:Автореф. Економ.наук. Харківський національний університет ім.. В.Н. Каразіна .-X.,2002.-30 с.
Позднякова JI.A. Стабилизация работы железнодорожного транспорта в условиях убыточности// Бизнес форм.-2009.№5-6.-с.64-69
Бараш .Ю.С. Управління залізничним транспортом України в умовах сучасного ринку.Автореф.дис...д-ра екон.наук. /Українська державно академії залізничного транспорту.-X.,2007.-32с
Концепція впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України, /Державна адміністрація залізничного транспорту України. - к.,2014 220с.
Strateqie behavior, and industrial comretition / D. j. Marris, P.J. Sinelair, N.D. Slater,J. C. Viekers //Clarendon Press, Oxford, 1986/-460p
Международные стратегии экономического развития /под ред. Ю В. Макогона. - :3нання ,2016-416с.
Фтиск А., Белая Книга о Транспортной политике ЕС/ А. Фрист// Транспорт.-2003.- №14(182).-с.54-55
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).