ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ І АДМІНІСТРУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i59.113643Ключові слова:
публічне управління і адміністрування, державне регулювання транспорту, механізм державного регулювання, організаційний механізмАнотація
В статті розглянуто теоретичні та методичні підходи до державного управління і адміністрування залізничного транспорту України. Покреслено значучість залізничного транспорту як природної монополії, проаналізовані підходи до єдності цілей управління. Проведений систематичний аналіз праць з державного регулювання управління і адміністрування. Виділені змістовні характеристики залізничного транспорту та функції державного регулювання , управління і адміністрування. Розкриті наукові підходи до розв’язування конкретних задач ПАТ «Українська залізниця».
Посилання
Шепель В.М. Управленческая этика. - М.: Экономика, 1989. - 287 с.
Шакуров Р.Х. Социально-психологические основы управления: руководитель и педагогический колектив. - М.: Просвещение, 1990. - 208 с.
Марущак В.П. Державне управління та функції управління / Актуальні проблеми державного управління : зб. наук. пр. - X.: Вид-во ХарРІ НАДУ “Магістр”, 2008. - Вип. 1(27) с 15-21.
Развадовський В.Й. Адміністративно-правові проблеми та шляхи їх
розв’язання): дис... д-ра юрид наук: 12.00.07 / Національний університет внутрішніх справ. X., 2014-466 с.
Сущенко Р.В. Залізничний транспорт як особливий об’єкт державного регулювання / Університетські наукові записки № 3(27). - 2008. Часопис Хмельницького університету управління та права ст. 38-45.
Скворцов О.О. Формування механізму державного регулювання в перехідній економіці // Економіка: проблеми теорії та практики. - 2014. - Випуск № 119. - С. 43-48.
Сорокин Г.М. Экономическая эффективность при социализме. - М.: Наука, 1979.-335 с.
Сінгаєвська М.П. Економічна ефективність на підприємствах залізничного транспорту / Проблеми інформатизації та управління 2015№ 13ст.41-51
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).