ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i59.113653

Ключові слова:

залізничний транспорт, управління, розвиток, стратегія розвитку, Міністерство інфраструктури України, галузеві програми.

Анотація

У статті розглянуто наукові погляди вітчизняних та закордонних вчених щодо проблеми управління розвитком  підприємств залізничного транспорту. Також виділено декілька основних груп, в межах яких застосовуються заходи, які характеризуються схожість механізмів та інструментів реалізації для поліпшення та удосконалення роботи підприємств залізничного транспорту. Аналіз наукових здобутків у сфері управління розвитком підприємств залізничного транспорту, дозволив обґрунтувати необхідність впровадження комплексного механізму управління розвитком на підприємствах залізничного транспорту. Даний механізм повинен мати декілька рівнів реалізації та включати сукупність елементів. Визначено, що в основі реалізації даного комплексного механізму управлінням розвитку повинні знаходитися стандарти державної транспортної політики, галузеві програми і стратегії розвитку, а також Міністерство інфраструктури України  та самі підприємства залізничного транспорту.

Біографія автора

Г. Є. Островерх, УкрДУЗТ

аспірант 

Посилання

Колеснікова Н.М. Методолого-практичні основи ціноутворення на залізничному транспорті України: автореф. дис. на здобуття наук, степеня докт. екон. наук : спец. 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами» /Н.М. Колеснікова. — Київ, 2008. - 34 с.

Пасічник В.І. Методи розрахунку собівартості перевезень: навчальний посібник/ В.І. Пасічник. - К.: Основа, 2005. - С. 119 -152.

Познякова О. Формування собівартості перевезень за організаційно- матричним методом / О. Познякова // Збірник наукових праць ДЕТУТ. Сер. Економіка і управління. - 2011. - Вип. 17.-СІ 52-157.

Якименко Н.В. Системно-структурний підхід до формування інституційного середовища залізничного транспорту / Н.В. Якименко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - № 39. - С. 190 - 198.

Якименко Н.В. Управління економічним зростанням залізничного транспорту в умовах розвитку транспортного ринку України: монографія /Н.В. Якименко. — X.: УкрДАЗТ, 2012. — 437 с

Калініченко Л.Л. Методологічний підхід до управління персоналом підприємств залізничного транспорту в умовах реформування галузі: монографія / Л.Л. Калініченко. — X.: УкрДАЗТ, 2012. — 420 с.

Федоров Г.В. Методы организации процесса профессионального развития персонала на железнодорожном транспорте : автореф. дис. на соискание учен, степени канд. экон. наук: спец.: 05.02.22 «Организация производства» /Т.В. Федоров. — Москва, 2005. - 26 с.

Дикань B.JI. Забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств в умовах функціонування мережі міжнародних транспортних коридорів / B.JI. Дикань, М.В. Корінь // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - № 38. - С. 156 - 162.

Карпов В.М. Стан, проблеми та перспективи оновлення залізничного рухомого складу України / В.М. Карпов, О.І. Никифорук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 6. - С. 160-166.

Аксенов И.М. Маркетинг на объектах транспорта: монография / И.М. Аксенов. - Нежин: ООО «Видавництво «Аспект-поліграф», 2006. - 336 с.

Балалаев А. С. Основы маркетинга на транспорте: учебное пособие/А.С. Балалаев, С.А. Балалаев, И.И. Климентьева. - 2-е изд., перераб. и доп. - Хабаровск: Издательство ДВГУПС, 2013. - 162 с.

Борщ В.Н. Разработка маркетинговой стратегии продвижения транспортных услуг на рынках железнодорожных и авиаперевозок : автореф. дис. на соискание учен, степени канд. экон. наук: спец.: 08.00.05 «Экономика и управление народным хозяйством » / В.Н. Борщ. — Волгоград, 2013. - 27 с.

Зорина Е.И. Применение концепции интегрированного маркетинга на железнодорожном транспорте в условиях реформирования отрасли / Е.И.Зорина, Е.Э. Наумова. А.И. Антонова // Бизнес-информ. - 2012. - № 8. - С. 192 - 195.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-01

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг