КОГНІТИВНИЙ СИНТЕЗ У ПРИЙНЯТТІ РІШЕНЬ ПЕРСОНАЛОМ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ЗАЛІЗНИЦЬ, ВПРОВАДЖУЮЧИХ ПЕРСПЕКТИВНІ ІНТЕНЦІЙНІ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ РУХОМ ШВИДКІСНИХ ПОЇЗДІВ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i59.113658Ключові слова:
інтенціональність, інтенційне керування, оптимальне рішення, когнітивний синтез, інтерфейс «мозок-комп’ютер», індукційний образ, інтенційна система керування, енактивізм, віртуальна реальністьАнотація
У статті автор продовжує розглядати проблему втілення в практику керу-
вання залізничним транспортом в умовах значного зростання швидкості по-
їздів інтенційних систем, у складі яких використовуються інтерфейси ново-
го покоління (так звані нейроком’ ютерні інтерфейси). Акцент робиться на
питанні когнітивного синтезу інформаційних компонент, що входять до змі-
сту рішень, які приймаються керуючим персоналом.Посилання
Гуссерль Э. Картезианские медитации / Э. Гуссерль // - М.: Академический Проект, 2010. – C.101-106.
Делез Ж. Кино [Електронний ресурс] / Ж.Делез – Режим доступу: http://yanko.lib.ru/books/philosoph/deleuze-cinema-ru.pdf. - Назва з екрана.
Симондан Ж. О способе существования технических объектов [Електронний ресурс] / Ж.Симондан – Режим доступу: https://theoryandpractice.ru/posts/10050-existence-of-technological-objects. - Назва з екрана.
Сованьярг А. Экология образов и машины искусства [Електронний ресурс]А.Сованьярг – Режим доступу:http://www.intelros.ru/readroom/fg/zh4-2016/32038-ekologiya-obrazov-i-mashiny-iskusstva.html. - Назва з екрана.
Петрушов В.М. Системно – феноменологічний підхід до фундації проблеми інтенційного керування рухом залізничного транспорт в умовах значного зростання швидкості поїздів // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2017. - № 58 . – С. 128—135.
Князева Е.Н. Энактивизм: концептуальный поворот в эпистемологии / Князева Е.Н. // Вопросы философии. – 2013. - № 10. – С. 91-104.
Звіт про науково-дослідну роботу «Філософське та науково-методологічне дослідження теоретичних засад прийняття оптимальних рішень персоналом структур та підрозділів залізничного транспорту в умовах значного зростання інтенсивності руху поїздів». – 2009. - УкрДАЗТ. № держреєстрації 0109U001180.
Фролов А.А., Рощин В.Ю. Интерфейс «мозг-компютер»: реальность и перспективы // Х Всероссийская НТК «Нейроинформатика – 2008». Лекции по нейроинформатике. Ч.1. – М.: МИФИ, 2008. – С.82-117.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).