ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ «ЕКОНОМІКИ ЩАСТЯ»
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i60.121086Ключові слова:
фактор, споживач, поведінка споживачів, економіка споживання, економіка щастя.Анотація
На сьогоднішній день можна з упевненістю констатувати, що у світової спільноти достатньо коштів і ресурсів, щоб кожна окремо взята людина була забезпечена усім необхідним.
Глобалізація призводить до того, що багаті та успішні країни використовують країни, що розвиваються, у своїх цілях, під виглядом допомоги маніпулюючи ними, при цьому висуваючи все нові умови. Причому, одні країни в результаті все більше процвітають, в той час як інші дедалі більше опускаються в боргову яму.Однак, нерівність, тобто нерівномірний розподіл доходу, як між окремими особами, так і між країнами приводить до поділу на тих, кому доступно практично все й на тих, хто в нескінченній боротьбі, намагається задовольнити мінімальне коло необхідних потреб.
Сьогодні суспільні цінності спрямовані на досягнення прибутку, що викликає негативні зміни суспільної свідомості з-за свого постійного домінування над такими якостями, як справедливість, чесність, довіра, любов.
В результаті стає зрозумілим, що така економіка не має перспектив.
В якості єдино можливої альтернативи пропонується «економіка щастя», в умовах якої стане можливим справедливе соціально-економічний розвиток, при якому будуть створені можливості для задоволення як матеріальної, так і духовної сторонами життя.
У статті розглянуто основні параметри «економіки щастя», проведено порівняльний аналіз поведінки споживачів в умовах «економіки споживання» та «економіки щастя», показано відсутність прямого зв'язку між доходами і щастям.Посилання
Антипина О. Экономическая теория счастья как направление научных исследований / О. Антипина // Вопросы экономики. – 2012. – № 2. – С. 94–107. 2. Бутан: страна, заменившая ВВП индик
Воробьев Е. М. Экономика счастья как новая экономическая парадигма// Воробьев Е. М. , Демченко И.
Дикань В.Л. Економічна безпека підприємства [Текст]: навч. посібник / В.Л. Дикань, І.В. Воловельська, О.В. Маковоз. – Х.: УкрГАЖТ, 2011. – 243 с.
Дикань В.Л. Экономика предприятия [Текст]: учеб. пособ. / В.Л. Дикань, Е.В. Шраменко, Н.В. Якименко. – Харьков: УкрГАЖТ, 2008. – 274 с.
Дикань В.Л. Управління бізнесом [Текст]: підручник / Дикань, В.Л., ПанченкоС.В., Маслова В.О., Воловельська І.В.- Х.: УкрДАЗТ, 2017. – 315 с.
Михайлова М. Индекс счастья [Электронный ресурс] / М. Михайлова // Волжская коммуна. – 2011. – 28 июля. – Режим доступа: http://www.vkonline.ru/article/118852.html
Румянцева Е.Е. Экономика счастья Электронный ресурс] / Румянцева Е.Е. – Режим доступа: https://cepheusbook.info/books/ekonomika-schastya
Сайт Центра гуманитарных технологий // http://gtmarket.ru/ratings/ human-development-index/human-development-index-info
Сакс Джефри Экономика счастья http://inosmi.ru/usa/20110830 /174011093.html#ixzz2RDyEQ1Zd].
Статт Д. Психология потребителя. СПб.: Питер, 2003. - 446 с
Статистика и обзор стран мира http://stattur.ru/country.php
Чинакова Н.В.. Экономика счастья: Современные исследования и дискуссии // Мир экономики управления, 2016. Том 16№1 с.101-115
Энджел Д. Ф. Блэкуэлл Р. Д., Миниард Пол У. «Поведение потребителей», издательство «Питер», С-Петербург, 2009
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).