ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • И. В. Воловельская УкрДУЗТ, Україна
  • В. А. Маслова УкрДУЗТ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i61.127723

Ключові слова:

фактор, споживач, поведінка споживачів, конкурентоспроможність, конкурентні переваги.

Анотація

 

Взаємодія з споживачем ведеться в умовах інноваційного розвитку технологій, постійного збільшення асортименту товарів, адаптування наявного продукту під конкретного споживача. Це безпосередньо вказує на те, що споживач стає більш вимогливим, звертаючи увагу не тільки на якість товару, але і на його подачу.

Сьогодні важливо прагне підвищити споживчу цінність своєї пропозиції, яка набуває нового звучання і складається вже не тільки з фізичних якостей товарів, які спроможні вловити наші органи почуттів, але і з так званих інформаційних вражень.

У цьому зв'язку особливу увагу стало приділятися вивченню споживчого поведінки і способів впливу на нього.

Споживачем прийнято називати суб'єкта, що має намір придбати і використати товари, роботи або послуги виключно для власних потреб, не пов'язаних з отриманням прибутку.

Поведінка споживачів розуміється як діяльність, спрямована безпосередньо на отримання, споживання та розпорядження продуктами та послугами, чого супроводжує процес прийняття рішень, необхідний на кожному з етапів цієї діяльності. Поведінка споживача — це когнітивна, емоційна і фізична активність, що проявляється людьми при виборі, оплату, використання товарів та послуг і припинення такої при задоволенні людських потреб і бажань.

Біографії авторів

И. В. Воловельская, УкрДУЗТ

к.е.н., доцент

В. А. Маслова, УкрДУЗТ

к.е.н., доцент

Посилання

Дикань, В.Л. Економічна безпека підприємства [Текст]: навч. посібник / В.Л. Дикань, І.В. Воловельська, О.В. Маковоз. – Х.: УкрГАЖТ, 2011. – 243 с.

Дикань, В.Л. Экономика предприятия [Текст]: учеб. пособ. / В.Л. Дикань, Е.В. Шраменко, Н.В. Якименко. – Харьков: УкрГАЖТ, 2008. – 274 с.

Дикань, В.Л Забезпечення конкурентоспроможності підприємств [Текст]: підручник / Дикань, В.Л., Боровик, Ю.Т., Полякова, О.М., Уткіна Ю.М.- Х.: УкрДАЗТ, 2012. – 415 с.

Дикань, В.Л. Управління бізнесом [Текст]: підручник / Дикань, В.Л., ПанченкоС.В., Маслова В.О., Воловельська І.В.- Х.: УкрДАЗТ, 2017. – 315 с.

А Маслоу Иерархия потребностей// Энциклопедия маркетинга (электронный ресурс), режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/lib-around/maslow.htm].

А.Межевов Стадии принятия решений потребителем, [Текст] ил. Маркетинг, 2014, № 4. - С. 40-56

Д. Статт. Психология потребителя. СПб.: Питер, 2003. - 446 с.

Д. Ф. Энджел, Р. Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард «Поведение потребителей», издательство «Питер», С-Петербург, 2009.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-01

Номер

Розділ

Економіка підприємства