ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i61.127736Ключові слова:
залізничний транспорт, конкурентоспроможність, вантажні та пасажирські перевезення, конкурентні переваги.Анотація
Стаття присвячена питанням визначення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту. Виділено фактори та особливості конкурентоспроможності вантажних та пасажирських перевезень. Фактори конкурентоспроможності являють собою причини , виявлення яких дозволяє вжити необхідні заходи для ефективної діяльності підприємств залізничного транспорту. Також описано фактори конкурентоспроможності, які підрозділяються на зовнішні та внутрішні.
Посилання
Гриценко, Н. В. Основні фактори активізації конкурентоспроможності залізничного транспорту України [Електронний ресурс] / Н. В. Гриценко, О. М. Широкова, В. І. Куделя – Режим доступу: archive.kpi.kharkov.ua/View/19695/.
Данько М.І. Вибір оптимальної інноваційної стратегії підприємств залізничного транспорту / М.І. Данько, В.Л. Дикань, І.В. Воловельська // Монографія. Харків: УкрДАЗТ, 2013. – 172 с.
Дикань В.Л. Обоснование создания накопительного фонда инвестиционного обеспечения ремонта путевой инфраструктуры железнодорожного транспорта Украины / В.Л. Дикань, Н.Є. Каличева // Научно-теоретический и практический журнал «ОРАЛДЫН FЫЛЫМ ЖАРШЫСЫ». – Казахстан. - №9(45). – 2012. – С. 25-30.
Зубенко В.О Забезпечення ефективності інноваційної діяльності на підприємствах залізничного транспорту/ ВО Зубенко, ЛЮ Коник // Вісник економіки транспорту і промисловості. Збір наук. праць – Харків, УкрДАЗТ, 2015 № 49. – С. 181-184.
Каличева Н.Є. Методологічні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту за рахунок управління конкурентними позиціями / Н.Є. Каличева // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – Херсон, 2017. – Вип. 27. – Ч. 1. С. 139 – 142
Токмакова І.В. Адаптивна система управління інноваційним розвитком залізничного транспорту України / І.В. Токмакова // Вісник економіки транспорту і промисловості. Збір наук. праць – Харків, УкрДУЗТ, 2017 № 57. – С. 137-143.
Толстова А.В. Оцінка виробничого потенціалу підприємств залізничного транспорту / А.В. Толстова // Четверта науково-практична конференція «Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання» (Харків, 27 листопада 2014р.). - Тези доповідей. – Харків, НАНГУ, 2014 – С. 102-105.
Полякова О.М. Роль державного регулювання при реформуванні залізничної галузі України / О.М. Полякова // Вісник національного технічного університету „Харківський політехнічний інститут”. Збірник наукових праць. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва – Харків, ХПІ, 2009 №5. – С. 163-167.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).