ЕФЕКТИВНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОДАЖУ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i61.127819Ключові слова:
маркетингові комунікації, прямий маркетинг, телемаркетинг, скрипт, ефективні інструменти продажівАнотація
У статті було проаналізовано методологічні основи маркетингових комунікацій. Визначено доцільність використання різних видів маркетингових комунікацій, на основі їх переваг і недоліків для найбільш ефективного здійснення маркетингової політики компанії та збільшення зростання продажів. Особливу увагу було приділено засобам прямого маркетингу, розглянуто динаміку найбільш впливових цифрових інструментів маркетингових комунікацій. В результаті було визначено, що інструменти маркетингових комунікацій необхідно використовувати комплексно і одним із ефективних інструментів є телемаркетинг .
Посилання
Войнаренко С. М. «Комунікативна політика підприємств в сучасних умовах», Вісник Хмельницького національного університету, 2011 – с. 51-54
Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент / Войчак А.В. – К. : Вид-во КНЕУ, 2005. – 624 с.
Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства, 2013 – с. 87
Євдокимов Ф.І. Азбука маркетингу : [навч. посібник] / Ф.І. Євдокимов, В.М. Гавва. – [3-є вид. переробл. і доповн.]. – Д. :: Стакер, 1998. – 432 с.
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Бо¬ жук. — СПб.: Питер, 2006. — 464 с: ил. — (Серия «Деловой бестселлер»).
Крилов І.В. Маркетингові комунікації: світовий досвід / Крилов І.В. – К. : Знання, 2009. – 267 с.
Лебеденко М. С., Лученко І. В. «Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій», Вісник Хмельницького національного університету, 2011 – с. 178-182
Моисеева Н. К. Брендинг в управлении маркетинговой активностью/ Моисеева Н. К. – М. : Изд-во РАФА, 2003 – 357 с.
Норіцина Н. І. Маркетингова політика комунікацій. Курс лекцій. – К.: МАУП, 2003 – 120 с.
Скрипт продажів і як правильно його складати. Режим доступу: http://blog.oy-li.ru/kak-sostavit-prodayushhij-skript/
Скрипти продажів: інструкція впровадження. Режим доступу: https://texterra.ru/blog/ skripty-prodazh-instruktsiya-po-vnedreniyu-i-mnozhestvo-primerov.html
Что такое скрипты в продажах? Режим доступу: https://kogio.ru/blog/scripts/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).