ЕФЕКТИВНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОДАЖУ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Н. В. Опікунова ХНУБА, Україна
  • О. А. Тимофєєва ХНУБА, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i61.127819

Ключові слова:

маркетингові комунікації, прямий маркетинг, телемаркетинг, скрипт, ефективні інструменти продажів

Анотація

 

У статті було проаналізовано методологічні основи маркетингових комунікацій. Визначено доцільність використання різних видів маркетингових комунікацій, на основі їх переваг і недоліків для найбільш ефективного здійснення маркетингової політики компанії та збільшення зростання продажів. Особливу увагу було приділено засобам прямого маркетингу, розглянуто динаміку найбільш впливових цифрових інструментів маркетингових комунікацій. В результаті було визначено, що інструменти маркетингових комунікацій необхідно використовувати комплексно і одним із ефективних інструментів є телемаркетинг .

Біографії авторів

Н. В. Опікунова, ХНУБА

доцент

О. А. Тимофєєва, ХНУБА

студент

Посилання

Войнаренко С. М. «Комунікативна політика підприємств в сучасних умовах», Вісник Хмельницького національного університету, 2011 – с. 51-54

Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент / Войчак А.В. – К. : Вид-во КНЕУ, 2005. – 624 с.

Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства, 2013 – с. 87

Євдокимов Ф.І. Азбука маркетингу : [навч. посібник] / Ф.І. Євдокимов, В.М. Гавва. – [3-є вид. переробл. і доповн.]. – Д. :: Стакер, 1998. – 432 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Бо¬ жук. — СПб.: Питер, 2006. — 464 с: ил. — (Серия «Деловой бестселлер»).

Крилов І.В. Маркетингові комунікації: світовий досвід / Крилов І.В. – К. : Знання, 2009. – 267 с.

Лебеденко М. С., Лученко І. В. «Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій», Вісник Хмельницького національного університету, 2011 – с. 178-182

Моисеева Н. К. Брендинг в управлении маркетинговой активностью/ Моисеева Н. К. – М. : Изд-во РАФА, 2003 – 357 с.

Норіцина Н. І. Маркетингова політика комунікацій. Курс лекцій. – К.: МАУП, 2003 – 120 с.

Скрипт продажів і як правильно його складати. Режим доступу: http://blog.oy-li.ru/kak-sostavit-prodayushhij-skript/

Скрипти продажів: інструкція впровадження. Режим доступу: https://texterra.ru/blog/ skripty-prodazh-instruktsiya-po-vnedreniyu-i-mnozhestvo-primerov.html

Что такое скрипты в продажах? Режим доступу: https://kogio.ru/blog/scripts/

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-01

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг