ВПЛИВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Н. В. Гриценко УкрДУЗТ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i62.133532

Ключові слова:

корпоративна культура, діяльність підприємств, персонал, кар’єра, управлінське рішення

Анотація

У даній статті розглянуто вплив сучасної корпоративної культури на підприємство. Теоретично розглянуто, що вона представляє сукупність моделей поведінки, які придбані підприємством в процесі його функціонування. Обґрунтовано, що високий рівень корпоративної культури виступає ключовим фактором довгострокової ефективності функціонування підприємства, за рахунок впливу на мотивацію працівників, продуктивність й ефективність їхньої трудової діяльності. Визначено, що корпоративна культура є комплексом елементів підприємства, спрямованих на формування сприятливого мікроклімату, іміджу, які ґрунтуються на системі цінностей працівників з метою досягнення ними максимальних показників ефективності роботи. Корпоративна культура є системою особистих і колективних цінностей, які сприймаються і поділяються членами підприємства, а також набір прийомів і правил вирішення проблеми зовнішньої адаптації та внутрішньої інтеграції працівників, що виправдали себе в минулому й підтвердили свою актуальність сьогодні.

Біографія автора

Н. В. Гриценко, УкрДУЗТ

к.е.н., доцент 

Посилання

Аніщенко В.О. Роль корпоративної культури у прийнятті управлінських рішень / В.О. Аніщенко //Актуальні проблеми економіки. К.- 2009. - № 3 (93). - С. 64 - 72.

Бала О.Л. Принципи корпоративної культури підприємств: сутність та види / О.Л. Бала, О.В. Мукан // Вісн. нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 682. - С. 11–15.

Гриценко Н.В. Особливості формування корпоративної культури організації/ Н.В. Гриценко// Вісник економіки транспорту і промисловості. – Х.- 2017. - №59. - С. 284-290.

Гриценко Н.В. Корпоративна культура як елемент системи управління персоналом/ Н.В. Гриценко// Техн. прогрес і ефект. виробництва – Х. – 2018. - №15. – С. 145-149.

Химич Г.О. Модель формування корпоративної культури для машинобудівних підприємств / І.Г. Химич // Держава та регіони. Сер.: Економіка та підприємництво. - 2010. - № 2. - С. 218–223.

Чернишова Т.О. Деякі аспекти корпоративної культури організації / Т.О. Чернишова, Т.А. Немченко // Наукові праці КНТУ. Економічні науки. – К. - 2010. – В. 17. - С.472-485.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Економіка підприємства