РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Автор(и)

  • В. М. Герасименко Національна Академія Національної гвардії України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i62.133956

Ключові слова:

контролінг, управління підприємством, управлінське рішення, інструменти контролінгу, методи контролінгу

Анотація

У статті виконано аналіз існуючих визначень категорії контролінгу, за результатами якого уточнено дане поняття. Визначено місце контролінгу в системі управління підприємством як центральної підсистеми. Окреслено завдання, сфери застосування та об’єкти контролінгу. Розглянута процедура послідовності проведення контролінгу на підприємстві. Зазначено, що завдання контролінгу – моніторинг змін зовнішнього середовища. Досліджено основні методи та інструменти контролінгу.

Біографія автора

В. М. Герасименко, Національна Академія Національної гвардії України

старший викладач кафедри менеджменту та військового господарства 

Посилання

Соколовський С.А.. Адміністративний менеджмент: навчальний посібник/ С. А. Соколовський, С. П. Павлов, М. В. Черкашина, М. О. Науменко. – Х.: НАНГУ, 2017 - 216 с.

Науменко М.О. Основи економічної теорії: навчальний посібник/ М.О. Науменко, Б.А. Рудов, Л.В. Морозова. -Х.: АВВМВСУ, 2012. - 340 с.

Ивашкевич В.Б. Контроллинг / Ивашкевич В. Б. – М. : Финансы, 2004. - 159 с.

Контроллинг: учебник / [ Карминский А. М., Фалько С. Г.,. Жевага А. А., Иванова Н. Ю. ] ; под ред. А.М. Карминского, С.Г. Фалько. - М. : Финансы и статистика, 2006. - 366 с. : ил.

Шепітько Г.Ф. Контролінг : посібник [для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання] / Шепітько Г. Ф. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2005. — 136 с.

Давидович І. Є. Контролінг / Давидович І. Є. – К. : Вид- во ЦУЛ, 2008, - 552 с.

Каличева Н.Є. Підходи до управління конкурентними перевагами підприємств залізничного транспорту/ Н.Є. Каличева// Причорноморські економічні студії: науковий журнал. – Одеса, Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. -2017. - Вип. 21. – С. 86-91

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг