НАТИВНА РЕКЛАМА – НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВЛУЧНОГО ОХОПЛЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Автор(и)

  • К. В. Зибін ХНУРЕ, Україна
  • І. М. Сиволовський ХНУРЕ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i62.133958

Ключові слова:

інтернет-маркетинг, маркетингові комунікації, таргетинг, нативна реклама, контент-реклама, цільова аудиторія, бренд, соціальні мережі, медіа ринок

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми підвищення ефективності засобів маркетингових комунікацій в умовах жорсткої конкуренції та ігнорування споживачем більшості рекламних звернень.

Обґрунтовано використання нативної реклами в інтернет-маркетингу як одного з найбільш універсальних і ефективних інструментів сучасної реклами. Розглянуто недоліки та переваги нативної реклами, приклади доцільного та невдалого її застосування, види та технології, за якими здійснюється нативна реклама в інтернеті, можливості і цілі застосування. Визначено основні характеристики нативної реклами, а саме її відмінні атрибути перед іншими видами інтернет-маркетингу.

На базі проведеного аналізу визначено специфіку та високу ефективність застосування нативної реклами, завдяки чіткому попаданню в цільову аудиторію. Доведено перспективність застосування нестандартних засобів маркетингових комунікацій на ринку рекламних послуг України.

Біографії авторів

К. В. Зибін, ХНУРЕ

асистент

І. М. Сиволовський, ХНУРЕ

студент

Посилання

Ігор Видиш. Чому нас переслідує реклама в інтернеті / [І. Видіш] [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://www.the-village.com.ua/village/business/how/265179-chomu-nas-pereslidue-reklama-v-interneti

We are the leading native advertising exchange [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://hexagram.com

Все в натив: в 2017 году ожидается бум «естественной рекламы» [Електронний ресурс]. – Режим доступу https://ain.ua/2017/02/28/vse-v-nativ-v-2017-godu-ozhidaetsya-bum-estestvennoj-reklamy

Что такое нативная реклама: теория, примеры, особенности применения [Електронний ресурс]. – Режим доступу - https://texterra.ru/blog/chto-takoe-nativnaya-reklama-teoriya-primery-osobennosti-primeneniya.html.

Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світу / [Н.І. Горбаль, І.М. Єфременко, Н.В. Хомутник] [Електронний ресурс]. – Режим доступу : file:///C:/Users/YB3Q1R_G/Downloads/VNULPM_2014_797_7.pdf

Інтернет-реклама як засіб просування товарів / [І.І. Поліщук, А.А. Дунець, С.Є. Кур’євич]. – Хмельницький, 2016. – С. 169–172. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/eko/19nov2016/58.pdf.

Семенова А.В. Інтернет маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку /[А.В. Семенова]. //Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2013. №10. - С. 413–417. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_69.

Ринейська Л.С. Міжнародний досвід застосування Інтернет –маркетингу// Ефективна економіка. – 2015. №3– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3895

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг