НАТИВНА РЕКЛАМА – НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВЛУЧНОГО ОХОПЛЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i62.133958Ключові слова:
інтернет-маркетинг, маркетингові комунікації, таргетинг, нативна реклама, контент-реклама, цільова аудиторія, бренд, соціальні мережі, медіа ринокАнотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми підвищення ефективності засобів маркетингових комунікацій в умовах жорсткої конкуренції та ігнорування споживачем більшості рекламних звернень.
Обґрунтовано використання нативної реклами в інтернет-маркетингу як одного з найбільш універсальних і ефективних інструментів сучасної реклами. Розглянуто недоліки та переваги нативної реклами, приклади доцільного та невдалого її застосування, види та технології, за якими здійснюється нативна реклама в інтернеті, можливості і цілі застосування. Визначено основні характеристики нативної реклами, а саме її відмінні атрибути перед іншими видами інтернет-маркетингу.
На базі проведеного аналізу визначено специфіку та високу ефективність застосування нативної реклами, завдяки чіткому попаданню в цільову аудиторію. Доведено перспективність застосування нестандартних засобів маркетингових комунікацій на ринку рекламних послуг України.
Посилання
Ігор Видиш. Чому нас переслідує реклама в інтернеті / [І. Видіш] [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://www.the-village.com.ua/village/business/how/265179-chomu-nas-pereslidue-reklama-v-interneti
We are the leading native advertising exchange [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://hexagram.com
Все в натив: в 2017 году ожидается бум «естественной рекламы» [Електронний ресурс]. – Режим доступу https://ain.ua/2017/02/28/vse-v-nativ-v-2017-godu-ozhidaetsya-bum-estestvennoj-reklamy
Что такое нативная реклама: теория, примеры, особенности применения [Електронний ресурс]. – Режим доступу - https://texterra.ru/blog/chto-takoe-nativnaya-reklama-teoriya-primery-osobennosti-primeneniya.html.
Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світу / [Н.І. Горбаль, І.М. Єфременко, Н.В. Хомутник] [Електронний ресурс]. – Режим доступу : file:///C:/Users/YB3Q1R_G/Downloads/VNULPM_2014_797_7.pdf
Інтернет-реклама як засіб просування товарів / [І.І. Поліщук, А.А. Дунець, С.Є. Кур’євич]. – Хмельницький, 2016. – С. 169–172. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/eko/19nov2016/58.pdf.
Семенова А.В. Інтернет маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку /[А.В. Семенова]. //Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2013. №10. - С. 413–417. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_69.
Ринейська Л.С. Міжнародний досвід застосування Інтернет –маркетингу// Ефективна економіка. – 2015. №3– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3895
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).