МЕТОДИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i63.145457Ключові слова:
управління якістю, послуга, прибуток, фактори, професійна підготовкаАнотація
У статті розглядаються питання підвищення якості надання послуг за рахунок тісної взаємодії із споживачами та фактори, котрі впливають на якість наданої послуги. Відзначено, що управління якістю при наданні послуг — це не ізольований вид діяльності відділу контролю. Щоб бути ефективним, цей процес повинен охоплювати операції всіх відділів, включаючи ті, які займаються обслуговуванням і транспортуванням.
Посилання
Шаповал М. І. Менеджмент якості : навч. посібник . — К.: Знання, 2007. 471 с.
Шеер А. В. Бизнес-процессы. Основные понятия. Теория. Методы / А. В. Шеер. — М. : Весть-Мета Технология, 2000. 152 с.
Фісун К.А. Організація системи управління якістю продукції в сучасних умовах // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей) УДАЗТ, 2018. Випуск № 62. С. 204 – 210.
Ліпич Л.Г. Розвиток системи управління якістю продукції машинобудівних підприємств: монографія /Л. Г. Ліпич, Н. В. Геліч. – Луцьк: Волин. нац. Ун-т ім.. Лесі Українки, 2010. 200 с. 6. Павлов В.І.,
Мишко О.В. Трансформація системи управління якістю товарів в Україні: монографія/ О.В. Мишко. – Рівне: НУВГП, 2009. 202 с.
Шлях до якості: запровадження системи управління якістю // Бюрократ (інформаційний бюлетень). 2009. №1–2. С. 4–7.
Леонов И. Г., Аристов О. В. Управление качеством продукции/ И. Г. Леонов, О. В. Аристов. — М: Изд-во стандартов, 1990. 254 с.
Каличева Н.Є. Підходи до створення універсального іміджу для забезпечення конкурентоспроможності підприємств громадського харчування/ Н.Є. Каличева, А. О. Прокопенко// Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник наукових праць. – Харків, УкрДУЗТ, 2017 . № 60 . С. 140-146.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).