УСПІШНО НАЛАГОДЖЕНІ КОМУНІКАЦІЇЇ – УСПІХ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i63.145460

Ключові слова:

комунікації, підприємство, комунікативна культура, комунікативні інструменти, мотивація

Анотація

Стаття присвячена питанню ефективних комунікативних взаємодій в процесі ведення бізнесу. Кожен підприємець розуміє важливість налагодженого спілкування як з контрагентами, так і з співробітниками організації. У статті йдеться про деякі прийоми та елементи комунікативного процесу, зокрема, всередині компанії. Запропоновано приділити особливу увагу підвищенню якості міжособистісних зв'язків співробітників за допомогою впровадження внутрішньофірмових соціальних мереж і різних заходів, спрямованих на згуртування колективу.

Біографії авторів

О В Дикань, УкрДУЗТ

д.е.н, проф.

О Б Баранова, УкрДУЗТ

магістрант

Посилання

Грунистая О.С. Коммуникации как проблема взаимодействия сотрудников в современной организации. URL: http://sociosphera.com/publication/conference/2013/168/kommunikacii_kak_problema_vzamodejstviya_sotrudnikov_v_sovremennoj_organizacii/. – Название с экрана

Орлова Т. М. Коммуникационный менеджмент в управлении экономическими системами. – М. : Изд-во РАГС, 2002. 394 с.

Лэйхифф Дж.М., Пенроуз Дж.М. Бизнес-коммуникации: Стратегии и навыки. – СПб.: Питер, 2001. 686 с.

Мельман В.А. Система внутренних коммуникаций в организации // «Провизор». 2008. №15.

Райкова Е.В. Проблемы деловой коммуникации в организации. URL: http://vestnik.uapa.ru/ru/issue/2008/04/13/. – Название с экрана.

Прус Л. Р. Комунікаційний менеджмент // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2009. № 1. С. 38-41.

Шпак Н. О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств: монографія. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 328 с.

Демінг В. Системи якості та 14 принципів управління Демінга URL: http://www.harmony.com.ua/text/3325.html. – Назва з екрана.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-31

Номер

Розділ

Економіка підприємства