УСПІШНО НАЛАГОДЖЕНІ КОМУНІКАЦІЇЇ – УСПІХ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i63.145460Ключові слова:
комунікації, підприємство, комунікативна культура, комунікативні інструменти, мотиваціяАнотація
Стаття присвячена питанню ефективних комунікативних взаємодій в процесі ведення бізнесу. Кожен підприємець розуміє важливість налагодженого спілкування як з контрагентами, так і з співробітниками організації. У статті йдеться про деякі прийоми та елементи комунікативного процесу, зокрема, всередині компанії. Запропоновано приділити особливу увагу підвищенню якості міжособистісних зв'язків співробітників за допомогою впровадження внутрішньофірмових соціальних мереж і різних заходів, спрямованих на згуртування колективу.Посилання
Грунистая О.С. Коммуникации как проблема взаимодействия сотрудников в современной организации. URL: http://sociosphera.com/publication/conference/2013/168/kommunikacii_kak_problema_vzamodejstviya_sotrudnikov_v_sovremennoj_organizacii/. – Название с экрана
Орлова Т. М. Коммуникационный менеджмент в управлении экономическими системами. – М. : Изд-во РАГС, 2002. 394 с.
Лэйхифф Дж.М., Пенроуз Дж.М. Бизнес-коммуникации: Стратегии и навыки. – СПб.: Питер, 2001. 686 с.
Мельман В.А. Система внутренних коммуникаций в организации // «Провизор». 2008. №15.
Райкова Е.В. Проблемы деловой коммуникации в организации. URL: http://vestnik.uapa.ru/ru/issue/2008/04/13/. – Название с экрана.
Прус Л. Р. Комунікаційний менеджмент // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2009. № 1. С. 38-41.
Шпак Н. О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств: монографія. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 328 с.
Демінг В. Системи якості та 14 принципів управління Демінга URL: http://www.harmony.com.ua/text/3325.html. – Назва з екрана.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).