ПРОДЮСУВАННЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО РЕПЕРТУАРНОГО ТЕАТРУ

Автор(и)

  • І М Коваль Харківський академічний театр музичної комедії, ХНУБА, Україна
  • Д А Несен ХНУБА, Україна
  • А В Сєріков ХНУБА, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i63.145658

Ключові слова:

сучасний український репертуарний театр, продюсування, продюсерський центр, прожект-менеджмент, причинно-наслідковий аналіз та синтез

Анотація

Статтю присвячено проблемі пошуку шляхів розбудови продюсування у сучасному українському репертуарному театрі, як одного із стратегічних напрямів його подальшого виживання та розвитку. Адекватно вибудоване продюсування може розв’язати протиріччя між статусною неприбутковістю репертуарних театрів, підтриманою бюджетним фінансуванням,  та ринковим устроєм середовищ життєдіяльності. Практична реалізація може відбутися через створення продюсерського центру під дахом репертуарного театру. Такий центр для театру може стати творчим майданчиком, на якому будуть проходити випробування спектаклі у малобюджетному форматі.

Біографії авторів

І М Коваль, Харківський академічний театр музичної комедії, ХНУБА

директор, здобувач

Д А Несен, ХНУБА

магістр

А В Сєріков, ХНУБА

к. фіз.–мат. н., проф.

Посилання

Закон України «Про театри і театральну справу» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2005, № 26, ст.350){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 3421-IV від 09.02.2006, ВВР, 2006, № 22, ст.199 N 5461-VI від 16.10.2012, ВВР, 2014, № 5, ст.62 № 406-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 20-21, ст.712 № 911-VIII від 24.12.2015, ВВР, 2016, № 5, ст.50 № 955-VIII від 28.01.2016, ВВР, 2016, № 10, ст.103}

Сєріков А.В. Економіка та управління у сучасному українсько-му репертуарному театрі: монографія. [Текст] / А.В. Сєріков, І.М. Ко-валь. – Харків: ФОП Панов А.М., 2018. – 314 с.

Langley S. Theatre management and production in America: principle and practice. [Text] / Stephen Langley.– New York: Drama book specialists publishers, 1990.– 680 p.

Самитов Д.Г. Продюсирование некоммерческого театра: Исто-рия, социология, менеджмент, маркетинг, правовые аспекты региональ-ных театров США. [Текст] / Д.Г. Самитов.– М .: Российский институт театрального искусства - ГИТИС, 2016.- 559 с.

Закон України «Про державно-приватне партнерство» (Відомо-сті Верховної Ради (ВВР), 2010, № 40,ст.524)

Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) [Текст] / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Пе-рун», 2005. – 1728 с.

Роднянский А.Е. Выходит продюсер. [Текст] / А.Е. Роднян-ский.– М.: Манн, Иванов и Фербер, 2013.– 288 с.

Управление проектом. Основы проектного управления: Учеб-ник / кол. авторов; под. ред.. М.А. Разу.– М.: КНОРУС, 2006.– 768 с.

Шервуд Д. Системное мышление для руководителей: Практика решения бизнес-проблем. [Текст] / Деннис Шервуд; пер. с англ. – М.: Альпина Паблишер, 2016. – 300 с.

Яндовицкая Л.Г. Маркетинг в партере [Текст] / Л.Г. Яндовиц-кая // Маркетолог.- 2005.- №2.- с. 8–12.

Шерман С. Семь ключевых принципов управления ключевыми клиентами [Текст] / С. Шерман, Дж. Сперри, С. Риз; пер. с англ.- М.: ЗАО «Издательский Дом Гребенникова», 2005.- 192 с.

Гордон Я. Маркетинг партнерских отношений: [Текст] / Ян Х. Гордон; пер. с англ. под. ред. О.А. Третьяк.- СПб.: Питер, 2001.- 384 с.

Егорова М.Н. Театральная публика. Эволюция анкетного мето-да: монография. [Текст] / М.Н. Егорова.– М.: ГИИ, 2010.– 162 с.

Аксютіна А.В. Продюсерська діяльність як предмет цивільно-правового договору у сфері інтелектуальної власності. [Текст] / А.В. Ак-сютіна // Митна справа. – 2014. – № 1(91). – С. 25 – 30.

Галацан Г.В. Американський неприбутковий театр: можливості застосування досвіду. [Текст] / Г.В. Галацан // Наукові записки Терно-пільського національного педагогічного університету. – Серія: мистецт-вознавство. – 2010. – № 1. – С. 142 – 148.

Сериков А.В. Эффективность хозяйственной деятельности: оп-ределение, измерение, синергетическое управление. [Текст] / А.В. Сери-ков // Економічний вісник Донбасу.– 2011.– № 2(24).– С. 212 – 219.

Рис Э. Бизнес с нуля: Метод Lean Startup для быстрого тестиро-вания идей и выбора бизнес-модели. [Текст] / Эрик Рис; пер. с англ.; 2-е изд. – М.: Альпина Паблишер, 2013.– 253 с.

Артемьева Т.В. Фандрейзинг: привлечение средств на проекты и программы в сфере культуры и образования: учебное пособие. [Текст] / Т.В. Артемьева, Г.Л. Тульчинский.– СПб.: Изд-во «Лань»; «Изд-во ПЛАНЕТА МУЗЫКИ», 2010. – 286 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-31

Номер

Розділ

Загальноекономічні питання