ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІЗУАЛЬНОГО КОНТЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i63.145694Ключові слова:
вірусний маркетинг, buzz-маркетинг, маркетинг чуток, контент- маркетинг, маркетингові комунікації, візуальній контент, цільова аудиторія, ефективність реклами, медіа простірАнотація
Узагальнено вітчизняний і закордонний досвід використання заходів контент-маркетингу, та його креативного різновиду - вірусного маркетингу. Систематизовано найбільш ефективні інструменти контент-маркетингу і визначено його основні напрямки застосування в практичній діяльності сучасного українського бізнесу. Розглянуто недоліки і переваги вірусного маркетингу, зокрема buzz- маркетингу, приклади доцільного та невдалого застосування. Визначено, що за допомогою вірусного маркетингу рекламна інформація розповсюджується у вигляді «сарафанного радіо», в геометричній прогресії, а носіями інформації є самі отримувачі рекламного звернення. Наведено основні складові вірусного контенту, надано їх характеристику та схему - технологію розповсюдження маркетингової інформації.
З врахуванням закордонного досвіду визначено специфіку та високу ефективність застосування вірусного маркетингу, завдяки швидкий ланцюговій реакції розповсюдження рекламного звернення серед потенційних споживачів. Обґрунтовано необхідність впровадження візуального контенту в buzz – маркетинг, як високоефективного заходу маркетингових комунікацій.
Посилання
Всеукраїнський портал інноваційних технологій. Режим доступу http://www.innovations.com.ua
Тринчук В. О., Короленко В. Н. Вірусний маркетинг страхових компаній / В. Тринчук, В. Короленко // Страхова справа. – 2010. – №1. – С. 42-47.
Що стримує вклади у соцмедіа // MediaRevolution. – [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://www.mediarevolution.ru/advertiser/markets/2355.html
Новаківський І. І. Сучасний вірусний маркетинг в Україні [Електронний ресурс] / І. І. Новаківський, К. Т. Самохотіна // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.)/Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 304– 306. – Режим доступу http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/16901/1/187-Novakivsky-304-306.pdf
Немченко А. О. Вірусний маркетинг – переваги та недоліки [Електронний ресурс] / А. О. Немченко, О. Б. Раца. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=38569
How to: Что такое вирусный маркетинг и как его делать? [Електронний ресурс]. – Режим доступу https://blog.seopult.ru/seotech/how-to-chto-takoe-virusnyj-marketing-i-kak-ego-delat.html
45 Visual Content Marketing Statistics You Should Know in 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://blog.hubspot.com/marketing/visual-content-marketing-strategy
Карина Черняєва. Вірусний маркетинг: ефективність, особливості та його приклади/ [К. Черняєва] [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://marketer.ua/ua/efektivnist-virusnogo-marketingu
Долинська Р.Г., Піткевич К. О. Міжнародний досвід використання мало бюджетних технологій у комплексі маркетингових комунікацій / Р.Г. Долинська, К.О. Піткевич // Вісник НТУ «ХПІ». – 2014. – №45. – С. 8-14.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).