ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ

Автор(и)

  • О. Є. Сичова ХНУБА, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i63.146138

Ключові слова:

стратегія, маркетинг, інтеграція, формування, злиття

Анотація

Розглядається актуальна проблема, з якою може зіткнутися підприємство на ринку тоіварів та послуг - зниження обсягу продажу та прибутку тощо, неможливість досягнення стратегічних цілей. Перспективними напрямами розв’язання поставленої проблеми є забезпечення інтеграційного зростання шляхом злиття та поглинання підприємств. Координуючим та інтегруючим елементом в цих умовах повинен стати маркетинговий підхід, що забезпечуватиме досягнення спільної мети. Отже, ключовою проблемою на функціональному рівні є забезпечення узгодженості, збалансованості і взаємопов’язаності функціональних стратегій. Маркетингова стратегія фірми стає результатом інтелектуального, творчого процесу, а не сукупності послідовно-паралельних дій, хоча знання технологій та інструментарію стратегічного процесу вважається необхідним. В цьому контексті практикам не слід очікувати появи вичерпної інструкції, і навіть доведені до рівня практичного використання моделі передбачають авторський (корпоратив­ний) дизайн стратегії.

Біографія автора

О. Є. Сичова, ХНУБА

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та публічного адміністрування 

Посилання

Армстронг Гари . Основы маркетинга / Гари Армстронг, Вероника Вонг, Филип Кот­лер, Джон Сондерс. – [4-е европ. изд. : пер. с англ.]. – М. : Вильямс, 2010. – 1200 с., С.56.

Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг : підруч. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод,І.В.Балабанова. – К.:Центр учбової літератури,2012.– 630с., С.78.

Джонсон М., Кристенсен К., Кагерманн Х. Изобретая новую бизнесмодель// &Стратегии, № 1–2. – 2009. – С. 14.

Зуб А.Т. Стратегічний менеджмент: Теорія й практика: Навчальний посібник для ВНЗ. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 415с., С.34.

Игорь Ансофф. Стратегическое управление. — М., 1989. // Электронная публикация: Центр гуманитарных технологий. — 20.02.2012. URL: https://gtmarket.ru/laboratory/basis/41558.

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: підручник. / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2012. – 523с., С.55.

Маркетинг менеджмент: новые решения:монография / под ред. А.А. Шубина. — Донецк:ДонНУЭТ, 2007. — 326 с., С.89.

Струпинська Н.В. Ефективність маркетин гової діяльності / Н.В. Струпинська // Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. пр. — Вип. 31. —Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. — 407 с. — С. 153—159.

Судомир С. М. Стратегія розвитку підприємств та її цільова спрямованість /С. М. Судомир // Інноваційна економіка : науковий журнал. — 2011. — № 21. —С. 67—69

Финкельштейн С., Харви Ч., Лотон Т. Стратегия прорыва. – К.: Companion Group, 2007. – 336 c., С.-45.

Циганкова Т.М. Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу // Маркетинг в Україні. – 2007. – №2. – С. 31 – 36.

Ціх Г. Особливості вибору маркетингової стратегії / Г. Ціх, І. Крамар // Галицький економічний вісник. – 2010. – №2(27). – с.79-83.

Чухрай Н. І. Маркетинг інновацій : підруч. / Н. І. Чухрай. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2011. – 256 с.- С.65.

Яневич М. Стратегічне управління підприємством на маркетингових засадах [Текст] / М. Яневич // Українська наука: минуле, сучасне майбутнє. – 2010. - №14/15. – С. 325-334.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-31

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг