СТАН І ОНОВЛЕННЯ РУХОМОГО СКЛАДУ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ УКРЗАЛІЗНИЦІ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i64.149571Ключові слова:
локомотиви, оновлення тягового рухомого складуАнотація
Визначено поточний стан рухомого складу та особливості різних напрямів його оновлення. Набагато більшою проблемою порівняно з дефіцитом вагонів являється дефіцит локомотивів. Прискорене оновлення та поповнення тягового рухомого складумпотрібно усім ключовим галузям економіки України. Для цього потрібна участь в оновленні локомотивного парку приватних операторів перевізників.
Посилання
Бараш Ю. С. Обґрунтування оптимальної моделі управління залізничним транспортом // Залізничний транспорт України, 2005. - №9 – С. 208-213.
Гненний О.М. Проблеми оновлення тягового рухомого складу та оцінка ефективності інвестиційних проектів у локомотивному господарстві./ О.М. Гненний, А.В. Вишнякова// Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна «Проблеми економіки транспорту», 2015, вип. 9.- С. 105-112.
Дикань В. Л. Особливості реформування Національної транспортної системи, Дикань В. Л., Єлагіна О. М., // Вісник економіки транспорту і промисловості, 2002. № 1. С. 17-21.
Єлагін Ю. В. Реформування Укрзалізниці: стан і особливості. / Єлагін Ю.В.,Брильов Д.І., Зубарєва Л.А. // Вісник економіки транспорту і промисловості, 2018. №63 с.??-??.
Єлагін Ю.В. Реформування і суспільні ефекти пасажирських перевезень залізничної галузі [Текст] / Ю.В. Єлагін, Н.О. Проценко // Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник наукових праць. – Харків: УкрДУЗТ. – 2017. – Вип. 58. – С. 96-102.
Обруч Г.В. Забезпечення розвитку потенціалу конкурентоспроможності вагонобудівних підприємств України: дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 // Український державний університет залізничного транспорту. Харків, 2017. 265 с.
Проблеми та основні напрямки реформування залізничного транспорту України/ Ю. М. Цвєтов, М. В. Макаренко та ін. К. КУЕТТ, 2007. – 222 с.
Исследование достаточности объема локомотивных мощностей для грузовых перевозок железнодорожным транспортом в условиях роста урожая и восстановления экономики Украины до 2023 года. [Електронний ресурс].– Режим доступу: https: // http://imfgroup.com.ua/ru/2018/07/23/
Вопрос времени: Как внедрять частную тягу на железных дорогах Украины [Електронний ресурс].– Режим доступу: https: //cfts.org.ua/articles/vopros_vremeni_kak _vnedryat_chastnuyu_tyagu_na_zheleznykh_dorogakh_ukrainy_1374/98979
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).