ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i64.149919Ключові слова:
комунікація, інформація, маркетингове комунікування, комунікаційний процес, міжнародні комунікації, інформаційна система.Анотація
Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів використання інформації в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства стосовно комунікаційного аспекту. У статті йдеться про міжнародний комунікаційний процес, його структурні елементи, типи міжнародних комунікацій та нові інформаційні технології зовнішньоекономічної діяльності. Використання інформаційних систем управління робить будь-яке підприємство більш конкурентоспроможним за рахунок підвищення його адаптивності до змін ринкової кон’юнктури. Процедура реалізації ЗЕД – складний процес, що вимагає обов’язкового стратегічно цілого покладання міжнародних комунікацій в рамках стратегії розвиткуПосилання
Басовский Л. Е. Менеджмент: учебник /под ред. Басовский Л.Е. – М.: ИНФРА-М, 2003. – 216 с.
Новицкий В. Е. Внешнеэкономическая деятельность и международный маркетинг. – К.: Лира, 2002. – 365 с.
Почепцов Г.Г. Теория коммуникации / Г.Г. Почепцов. – М.: Рефлбук; К. : «Ваклер», 2001. – 656 с.
Абчук, В.А. Менеджмент : учебник / В.А. Абчук. –СПб.: Союз, 2002. – 462 с.
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності: підручник для екон. спец. вищих навч. закладів/ О.А. Кириченко, В.Я. Шевчук, Мазаракі А.А., О.М. Царенко; за ред. О.А. Кириченка. – К.:Знання, 2005. – 494 с.
Глівенко С.В. Інформаційні системи в менеджменті [Текст]: навч. посіб. / С.В. Глівенко, Є.В. Лапін, О.О. Павленко – Суми: ВТД «Університетська книга» - 2005. – 407 с.
Прус Л. Р. Комунікаційний менеджмент / Л. Р. Прус // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – № 1. – С. 38-41.
Лэйхифф Дж.М., Пенроуз Дж.М. Бизнес-коммуникации: Стратегии и навыки. – СПб.: Питер, 2001. – 686 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).