ТРАКТУВАННЯ КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • О. В. Дикань УкрДУЗТ, Україна
  • Д. О. Білецька УкрДУЗТ, Україна
  • Д. О. Грязнов УкрДУЗТ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i64.149958

Ключові слова:

конкурентоспроможність, підприємство, суб’єкт господарювання, продукція, ринок.

Анотація

У статті розглядаються поняття конкурентоспроможності підприємства та методики її оцінки. Визначення конкурентоспроможності підприємства - складний процес, який має на увазі здатність здійснювати свою діяльність в умовах ринкових відносин та отримувати при цьому прибуток. Оцінка конкурентоспроможності є методологічною основою для аналізу і, як наслідок, виявлення шляхів підвищення конкурентоспроможності господарюючого суб'єкта. Розглянуті недоліки авторських підходів, а також методик оцінки. Запропоновано авторське визначення конкурентоспроможності підприємства.

Біографії авторів

О. В. Дикань, УкрДУЗТ

д.е.н, проф

Д. О. Білецька, УкрДУЗТ

аспірант

Д. О. Грязнов, УкрДУЗТ

магістрант

Посилання

Савицкая Г. В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия / Савицкая Г.В // Минск : Новое знание. - 2002. - 361 с.

Воронов А. Конкуренция в XXI веке / Воронов А. // Маркетинг. - 2001. - № 5. - С. 16–24.

Русак Е.С. Экономика предприятия: ответы на экзаменац. вопр. / Русак Е.С., Сапёлкина Е.И. // Минск : ТетраСистемс. - 2009. - 2-е изд. - С. 117–118.

Зайцев Н. Л. Экономика, организация и управление предприятием: учеб. пособие. / Зайцев Н. Л. // М.:ИНФРА-М (Сер. «Высшее образование»). - 2004. - 468 с.

Калдыбаев О.Экономика пред- приятия (фирмы) : учебное пособие // Калдыбаев О., Темирбаев А.// Алматы, Санат. - 1997. - 208 с.

Сергеев И. В, Веретенникова И.И. Экономика организаций (предприятий): учебник / под ред. И. В.Сергеева. 3-е изд., перераб. и доп. М. : Велби ; Проспект, 2005. - С. 172.

Ковалев В.В. Финансовый анализ: методы и процедуры. / Ковалев В.В. // М.: Финансы и статистика. - 2002. - 342 с.

Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов / Портер М.// М.: Альпина Бизнес Букс. - 2005. – 454 с.

Томпсон А.А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации:учебник для вузов / А. А. Томсон, А. Дж. Стрикленд // М. : Изд. дом «Вильямс». - 2002. – 412 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-04

Номер

Розділ

Економіка підприємства