ТРАКТУВАННЯ КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i64.149958Ключові слова:
конкурентоспроможність, підприємство, суб’єкт господарювання, продукція, ринок.Анотація
У статті розглядаються поняття конкурентоспроможності підприємства та методики її оцінки. Визначення конкурентоспроможності підприємства - складний процес, який має на увазі здатність здійснювати свою діяльність в умовах ринкових відносин та отримувати при цьому прибуток. Оцінка конкурентоспроможності є методологічною основою для аналізу і, як наслідок, виявлення шляхів підвищення конкурентоспроможності господарюючого суб'єкта. Розглянуті недоліки авторських підходів, а також методик оцінки. Запропоновано авторське визначення конкурентоспроможності підприємства.
Посилання
Савицкая Г. В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия / Савицкая Г.В // Минск : Новое знание. - 2002. - 361 с.
Воронов А. Конкуренция в XXI веке / Воронов А. // Маркетинг. - 2001. - № 5. - С. 16–24.
Русак Е.С. Экономика предприятия: ответы на экзаменац. вопр. / Русак Е.С., Сапёлкина Е.И. // Минск : ТетраСистемс. - 2009. - 2-е изд. - С. 117–118.
Зайцев Н. Л. Экономика, организация и управление предприятием: учеб. пособие. / Зайцев Н. Л. // М.:ИНФРА-М (Сер. «Высшее образование»). - 2004. - 468 с.
Калдыбаев О.Экономика пред- приятия (фирмы) : учебное пособие // Калдыбаев О., Темирбаев А.// Алматы, Санат. - 1997. - 208 с.
Сергеев И. В, Веретенникова И.И. Экономика организаций (предприятий): учебник / под ред. И. В.Сергеева. 3-е изд., перераб. и доп. М. : Велби ; Проспект, 2005. - С. 172.
Ковалев В.В. Финансовый анализ: методы и процедуры. / Ковалев В.В. // М.: Финансы и статистика. - 2002. - 342 с.
Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов / Портер М.// М.: Альпина Бизнес Букс. - 2005. – 454 с.
Томпсон А.А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации:учебник для вузов / А. А. Томсон, А. Дж. Стрикленд // М. : Изд. дом «Вильямс». - 2002. – 412 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).