МЕТОДИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i67.182643Ключові слова:
комунікації, ефективність, стратегічне управління, підприємство, методикаАнотація
У даній статті подано розроблення методичного забезпечення процесу підвищення ефективності комунікаційних процесів підприємства. Здійснено структурування процесу забезпечення ефективності комунікацій підприємства. Виявлено параметри діагностики системи комунікацій підприємства. Систематизовано основні засоби забезпечення ефективності комунікацій підприємства. Окрему увагу наділено розробленню принципів корпоративної культури комунікацій підприємства. Прийняття рішення щодо доцільності корегування тих чи інших принципів корпоративної культури підприємства пропонується здійснювати на основі анкетування персоналу.
Посилання
Каличева Н. Є. Методологічні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту за рахунок управління конкурентними позиціями. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. Херсон, 2017. Вип. 27. Ч. 1. -С. 139 – 142.
Науменко М. О. Аналіз напрямів подолання труднощів складського господарства при забезпеченні логістичних процесів. Scientific Journal «ScienceRise». 2019. № 2-3. С. 13 – 16.
Chen L., Ellis S., Suresh N. A supplier development adoption framework using expectancy theory. International Journal of Operations and Production Management. 2016. 36(5), P. 592-615.
Wan X., Dresner M. Losing the Loop: An Empirical Analysis of the Dynamic Decisions Affecting Product Variety. Decision Sciences Journal. 2015. № 46(6), P. 1141-1164.
Пушкарь А.И., Грабовский Е.Н., Пономаренко Е.В. Стратегическое управление развитием электронного бизнеса и информационных ресурсов предприятия – Х.: Изд-во ХНЭУ, 2005. – 480 с.
Meyer J.P., Creusier J., Biétry F. Multiple-Group Analysis of Similarity in Latent Profile Solutions. Organizational Research Methods. 2016. № 19(2), P. 231-254.
Науменко, М.О. Вдосконалення управління якістю продукції високотехнологічних підприємств. Вісник економіки транспорту і промисловості УДУЗТ, 2018. Випуск № 62 . С. 335 – 342
Грабовський Є. М. Аналіз використання мультимедійних компонентів в сучасних технологіях мобільного навчання. Scientific Journal «ScienceRise» . № 4(57). 2019. -С. 46-50
Каличева Н. Є., Діденко К. В., Ільєнков В. В. Вплив соціальної відповідальності на розвиток бізнесу в Україні. Причорноморські економічні студії: науковий журнал. Одеса, Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018. - Вип. 28. Ч. 1. С. 79-81.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).