МЕТОДИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Автор(и)

  • М. В. Черкашина НАНГУ, Україна
  • С. О. Колмаков НАНГУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i67.182643

Ключові слова:

комунікації, ефективність, стратегічне управління, підприємство, методика

Анотація

У даній статті подано розроблення методичного забезпечення процесу підвищення ефективності комунікаційних процесів підприємства. Здійснено структурування процесу забезпечення ефективності комунікацій підприємства. Виявлено параметри діагностики системи комунікацій підприємства. Систематизовано основні засоби забезпечення ефективності комунікацій підприємства. Окрему увагу наділено розробленню принципів корпоративної культури комунікацій підприємства. Прийняття рішення щодо доцільності корегування тих чи інших принципів корпоративної культури підприємства пропонується здійснювати на основі анкетування персоналу.

Біографії авторів

М. В. Черкашина, НАНГУ

к.е.н., доцент 

С. О. Колмаков, НАНГУ

студент-магістр 

Посилання

Каличева Н. Є. Методологічні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту за рахунок управління конкурентними позиціями. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. Херсон, 2017. Вип. 27. Ч. 1. -С. 139 – 142.

Науменко М. О. Аналіз напрямів подолання труднощів складського господарства при забезпеченні логістичних процесів. Scientific Journal «ScienceRise». 2019. № 2-3. С. 13 – 16.

Chen L., Ellis S., Suresh N. A supplier development adoption framework using expectancy theory. International Journal of Operations and Production Management. 2016. 36(5), P. 592-615.

Wan X., Dresner M. Losing the Loop: An Empirical Analysis of the Dynamic Decisions Affecting Product Variety. Decision Sciences Journal. 2015. № 46(6), P. 1141-1164.

Пушкарь А.И., Грабовский Е.Н., Пономаренко Е.В. Стратегическое управление развитием электронного бизнеса и информационных ресурсов предприятия – Х.: Изд-во ХНЭУ, 2005. – 480 с.

Meyer J.P., Creusier J., Biétry F. Multiple-Group Analysis of Similarity in Latent Profile Solutions. Organizational Research Methods. 2016. № 19(2), P. 231-254.

Науменко, М.О. Вдосконалення управління якістю продукції високотехнологічних підприємств. Вісник економіки транспорту і промисловості УДУЗТ, 2018. Випуск № 62 . С. 335 – 342

Грабовський Є. М. Аналіз використання мультимедійних компонентів в сучасних технологіях мобільного навчання. Scientific Journal «ScienceRise» . № 4(57). 2019. -С. 46-50

Каличева Н. Є., Діденко К. В., Ільєнков В. В. Вплив соціальної відповідальності на розвиток бізнесу в Україні. Причорноморські економічні студії: науковий журнал. Одеса, Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018. - Вип. 28. Ч. 1. С. 79-81.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-30

Номер

Розділ

Економіка підприємства