ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ: ОСНОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В РЕАЛІЯХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i68.188288Ключові слова:
діджиталізація, Digital-трансформація, Digital-стратегія, цифрова економіка, трансформація бізнес-процесів, конкурентоспроможністьАнотація
Глобальні тренди, такі як прискорення життєвого циклу продуктів, цифровізація та поява проривних технологій, призводять до радикальних змін у більшості галузей, що підштовхує компанії на пошук нових конкурентних моделей управління бізнесом.
Формування і розвиток Digital-стратегії, інтегрованої з бізнес-стратегіями стає необхідною умовою забезпечення майбутньої конкурентоспроможності шляхом трансформації підприємства від традиційного до технологічного. У зв'язку з прискореними темпами розвитку нових технологій, використання повного спектру інноваційних важелів стає обов'язковою умовою лідерства й запорукою стійкої конкурентної переваги підприємства.
Посилання
Bloomberg Innovation Index 2019 (www.bloomberg.com)
Langer A. Information technology and organizational learning: managing behavioral change through technology and education. Boca Raton, 2011, 2ed. – 260p.
Leipziga T. et al Initialising customer-orientated digital transformation in enterprises // Sustainable Manufacturing: In: 14th Global Conference. GCSM. Procedia Manufacturing 8. 2017. – p. 517-524.
TNS. «TNS WEB-Index: аудитория интернет проектов». Результаты исследования. Россия. Ноябрь 2016 г. Режим доступа: http://mediascope.net/services/media/mediaaudience/internet/information/?download=1173&date=2016%2002&arrFilter_pf%5BYEAR%5D=2016&set_filter=Y
Wagner T., Herrmann S., Thiede S. Industry 4.0 Impacts on Lean Production Systems. In: 49th CIRP Conference on Manufacturing Systems (CIRP-CMS 2016). Procedia CIRP 63 (2017) 125-131.
Алексеев А.А. Диджитализация производства // Academy. 2019. №1 (40). C. 28-31.
Аренков И.А., Смирнов С.А., Шарафутдинов Д.Р., Ябурова Д.В. Трансформация системы управления предприятием при переходе к цифровой экономике // Российское предпринимательство, 2018. №5. C. 1711-1722.
Воронова О.В., Ильин И.В. Совершенствование бизнес-модели сетевого FMCG-ритейла на основе процессного подхода // Известия СПбГЭУ, 2019. №2 (116). C. 74-82.
Глобальный индекс инноваций. Гуманитарная энциклопедия / Центр гуманитарных технологий, 2006–2019 – https://gtmarket.ru/ratings/global-innovation-index/info
Панченко С.В. Управління бізнесом [Текст]: підручник / С.В. Панченко, В.Л. Дикань, І.В. Воловельська та ін.; за заг. ред. В.Л. Диканя. – Харків: УкрДУЗТ, 2017. – 288 с.
Гусєва О. Ю. Діджиталізація – як інструмент удосконалення бізнес-процесів, їх оптимізація / О. Ю Гусєва, С. В. Легомінова // Економіка. Менеджмент. Бізнес. – 2018. – №1. – С. 33-39.
Демченко А.А., Молоков В.В. OLAP-технология анализа данных // Актуальные проблемы авиации и космонавтики. 2014. №10. C. 332-333.
Дикань В.Л. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств [Текст]: підруч. / В.Л. Дикань, Ю.Т. Боровик, О.М. Полякова, Ю.М. Уткіна. – Х.: УкрДАЗТ, 2011. – 421 с.
Земскова И.А. Дигитализация как фактор повышения качества государственных услуг // Вестник Саратовского государственного социально-экономического университета, 2017. №5 (69). C. 80-83.
Инновации в России – неисчерпаемый источник роста / Центр по развитию инноваций McKinsey Innovation Practice. 2018. – 110 с
Ковалёв И.Л. Digital-трансформация как катализатор инновационных процессов в экономике // Большая Евразия: Развитие, безопасность, сотрудничество, 2019. №2-1. C. 374-379.
Манахова И.В. Глобальные риски информационной экономики // Информационная безопасность регионов. 2015. № 2 (19). С. 62–70
Манжосов А.Е. Диджитализация рынков услуг и потребительская лояльность // Известия СПбГЭУ, 2018. №3 (111). C. 151-156.
Метляева А.И. Что такое Digital business и Digital Transformation? // Современные инновации, 2017. №7 (21). C. 14-15.
Нагибина Н.И., Щукина А.А. HR-Digital: цифровые технологии в управлении человеческими ресурсами // Вестник евразийской науки, 2017. №1(38). C. 25-29.
Панфилова Е.Е., Кафиятуллина Ю.Н. Конкурентные стратегии организации на основе информационных технологий сегмента Business Intelligence // Московский экономический журнал, 2019. №3. C. 296-300.
Пономарева Е. «15 потребительских трендов, наступающих с Запада». Executive.ru. 28.09.2019. Режим доступа: http://www.executive.ru/management/marketing/1985812-15-potrebitelskih-trendovnastupauschih-s-zapada?scrolltop=2377.
Стародубцева Е.Б., Маркова О.М. Цифровая трансформация мировой экономики // Вестник АГТУ. Серия: Экономика, 2018. №2. C. 7-15.
Панченко С.В. Підприємництво [Текст]: підручник / С.В. Панченко, В.Л. Дикань, О.В. Шраменко, О.М. Полякова, Ю.М. Уткіна. – Х.: УкрДУЗТ, 2016. – Ч.1. Теоретичні основи організації підприємницької діяльності. – 241 с.
Панченко С.В. Підприємництво [Текст]: підручник / С.В. Панченко, В.Л. Дикань, О.В. Шраменко, О.М. Полякова, Ю.М. Уткіна. – Х.: УкрДУЗТ, 2016. – Ч.2. Реалізація підприємницької діяльності у сучасних ринкових умовах. – 241 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник економіки транспорту і промисловості
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).