УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ВЗАЄМОДІЇ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В СИСТЕМІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВИХ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Л. Ф. Товма НАНГУ, Україна
  • О. А. Товма НАНГУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i69.200540

Ключові слова:

постачальник, матеріально-технічне забезпечення, військові підрозділи, методика, процес, управлінські рішення

Анотація

У даній статті подано методику управління процесами взаємодії з постачальниками в системі матеріально-технічного забезпечення військових підрозділів Національної гвардії України. Розглянуто основні заходи стратегічного рівня прийняття управлінських рішень стосовно взаємодії з постачальниками. Запропонована схема рівнів системи прийняття управлінських рішень щодо управління процесами взаємодії з постачальниками в системі матеріально-технічного забезпечення військових підрозділів Національної гвардії України. Розроблено перелік критеріїв, за якими можна оцінити необхідність встановлення партнерства з певними групами постачальників. Запропоновано схему розрахунку інтегральної оцінки вибору постачальників.

Біографії авторів

Л. Ф. Товма, НАНГУ

к..т.н., старший викладач кафедри технічного та тилового забезпечення

О. А. Товма, НАНГУ

к.е.н., доцент кафедри менеджменту та військового господарства 

Посилання

Каличева Н.Є., Маслова В.О. Логістичні підходи, як основа раціональної організації виробничого процесу на підприємстві. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2014. № 47. С. 83 - 86.

Hrabovskyi Y., Yevsyeyev О. Development of methodological principles of support-preservation engineering work. Технолоічний аудит і резерви виробництва. 2018. №2/2. С. 43-49

Соколовський С. А, Науменко М. О. Аналіз особливостей управління інформаційними потоками логістичних процесів підрозділів Національної гвардії України. ScienceRise. 2018. № 2. С. 19-21.

Науменко М.О., Рига О.С. Підходи до забезпечення стратегічного управління підприємств в умовах нестійкого середовища. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 63. С. 216-223.

Hrabovskyi Y., Fedorchenko V., Development of the optimization model of the interface of multimedia edition, EUREKA: Physics and Engineering, № 3, рр. 3 – 12, 2019. DOI: 10.21303/2461-4262.2019.00902

Науменко М.О. Вдосконалення управління якістю продукції високотехнологічних підприємств. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 62. С. 335-342.

Грабовський Є.М. Методика вибору обладнання флексографічного друку для виготовлення етикеточної продукції. Системи обробки інформації. 2017. № 2(148). С. 216 – 223.

Martins P., Zacarias М. A Web-based Tool for Business Process Improvement. International Journal of Web Portals. 2017. Volume 9. Issue 1. Р. 68 – 84 DOI: https://doi.org/10.4018/IJWP.2017070104

Hu С., Yang Z, Mingjing G. AHP and CA Based Evaluation of Website Information Service Quality: An Empirical Study on High-Tech Industry Information Center Web Portals. Journal Service Science & Management. 2009. № 3. Р. 168–180 DOI: https://doi.org/10.4236/jssm.2009.23020

Pushkar О., Hrabovskyi Y. Methodology for developing an intelligent user interface for educational publications in the e-learning system. Development Management. 2019. № 17(3). Р. 23-34. Doi:10.21511/dm.17(3).2019.03

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-06

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг