НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗМІН
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i69.200549Ключові слова:
розвиток, інкрементні, радикальні, проривні та підривні технології.Анотація
Для розвитку організації необхідне створення вільного від конкуренції ринкового простору, створення нового попиту й оволодіння ним, а реалізація інновацій, в свою чергу, неможлива без своєчасно прийнятого рішення щодо ідентифікації напряму створення інновації цінності, особливо в контексті використання технологічних змін, які залежать не тільки від розвитку продукту в організації та потреб ринку, а й від факту існування організації в зовнішньому середовищі з певним рівнем впливу факторів динамічності. В даній статті представлено вирішення наукового завдання, що полягало у визначенні напрямів розвитку організації шляхом ідентифікації сутності технологічних змін, наданні практичних рекомендацій.
Посилання
Кім В. Перехід до блакитного океану. Поза конкуренцією / В. Кім, Р. Моборн. – Харків: Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2018. – 288 с.
Воронков Д. К. Управление стратегическими изменениями инновационного развития предприятия / Д. К. Воронков. // Вестник Хмельницкого национального университета. – 2009. – №6, Т. 3. – С. 7-11.
Вэттен Д. А. Развитие навыков менеджмента / Д. А. Вэттен, К. С. Камерон. – Санкт-Петербург: Нева, 2004. – 672 с.
Друкер П. Энциклопедия менеджмента / П. Друкер. – Москва: Вильямс, 2004. – 432 с.
Коттер Д. П. Впереди перемен / Д. П. Коттер. – Москва: Олимп-Бизнес, 2015. – 256 с.
Harvard Business Review 10 лучших статей. Управление изменениями – Москва: Альпина Паблишер, 2019. – 226 с.
Магретта Дж. Ключевые идеи. Майкл Портер. Руководство по разработке стратегии / Дж. Магретта. – Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2013. – 272 с.
Портер М. Конкуренция / М. Портер. – Москва: Вильямс, 2006. – 608 с.
Большая советская энциклопедия: в 30 т. [Електронний ресурс] / Гл. ред. А. М. Прохоров. – 3-е изд. – Москва: Советская энцикликлопедия, 1969 – 1978. – Режим доступу до ресурсу: https://biblioclub.ru/?page=dict&dict_id=63.
Кемеров В. Е. Современный философский словарь / В. Е. Кемеров. – Москва: ПАНПРИНТ, 1998. – 1064 с.
Зорин В. И. Евразийская мудрость от А до Я: толковый словарь / В. И. Зорин. – Алматы: Сөздiк-Словарь, 2002. – 408 с.
Новейший философский словарь: 3-е изд., испр. – Минск: Книжный Дом, 2003. – 1280 с.
Философский энциклопедический словарь / [Л. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев и др.] – Москва: Советская энциклопедия, 1983. – 836 с.
Дроздов И. Н. Управление развитием организации [Електронний ресурс] / И. Н. Дроздов. – 2001. – Режим доступу до ресурсу: http://www.drozdovland.ru/index.php?action=add&id=24.
Кикель П. В. Краткий энциклопедический словарь философских терминов / П. В. Кикель, Э. М. Сороко. – Минск: БГПУ, 2006. – 266 с.
Кондрашин И. И. Глоссарий философских терминов / И. И. Кондрашин. – Москва : ИНФРА–М, 2006. – 794 с.
Лебедев С. А. Философия науки. Словарь основных терминов. 2-ое изд., перераб. и доп. / С. А. Лебедев. – Москва: Академический проект, 2006. – 320 с.
Савченко В. Н. Начала современного естествознания: тезаурус / В. Н. Савченко, В. П. Смагин. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. —336 с.
Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – Москва: Дело, 1997. – 493 с.
В. Б. Акулов. Теория организации / В.Б. Акулов, М.Н. Рудаков. – Петрозаводск: ПетрГУ, 2002. – 144 с.
Mintzberg H. Strategy safari: A guided tour through the wilds of strategic management / H. Mintzberg, B. Ahlstrand, J. Lampel. – New York: Free Press, 1998. – 367 p.
Тюха І. В. Стратегія розвитку у системі стратегій підприємства / І. В. Тюха, І. О. Денисюк // Економіка харчової промисловості. – 2013. – № 3 (19). – С. 33–37.
Пащенко О. П. Стратегічне управління розвитком підприємства / О. П. Пащенко // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 2. – С. 99-103.
Тридід О. М. Принципи та підходи до управління доходами підприємств / О. М. Тридід // Бізнес Інформ. – 2012. – № 9. – С. 209–211.
Забродский В. А. Развитие крупномасштабных экономико-производственных систем / В. А. Забродский, Н. А. Кизим. – Харьков: Бизнес Информ, 2000. – 72 с.
Пономаренко В. С. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи монографія / В. С. Пономаренко, О. М. Тридід, М. О. Кизим – Харків: ІНЖЕК, 2003. – 328 с.
Воронков Д. К. Управление изменениями на предприятии: теория и прикладные аспекты: монография / Д. К. Воронков. – Харьков: ИНЖЕК, 2010. – 360 с.
Кристенсен К. М. Дилемма инноватора: как из-за новых технологий погибают сильные компании / К. М. Кристенсен. – Москва: Альбина Паблишер, 2017. – 239 с.
Андреева Т. Е., Гетьман О. А. Основные подходы к разработке математической модели определения влияния факторов сложности и динамичности внешней среды предприятия в формате перспектив его развития. Економіка. Управління. Інновації. 2015. № 1 (13). С. 8-19.
Aragon-Correa J. A., Garcia-Morales V. J., Cordon-Pozo E. Leadership and organizational learning's role on innovation and performance: lessons from Spain / J. A. Aragon-Correa, V. J. Garcia-Morales, E. Cordon-Pozo // Industrial Marketing Management. – 2007. – № 36 (3). – С. 349-359.
Andreeva T. E. Identification of differential hybrid configurations of the organizational structures of enterprises / T. E. Andreeva, O.O. Hetman // Perspectives of research and development: collection of scientific articles. – SAUL Publishing Ltd, Dublin, Ireland, 2017. – С. 104 – 109.
Гурьянов А. Б. Группирование организационных структур по функциональному и рыночному признаку / А. Б. Гурьянов, О. А. Гетьман. // Комунальне господарство міст. – 2013. – № 108. – С. 262–267.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).